Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 czerwca 2020, 09:46

autor: Adrian Werner

Dead Island 2 - wyciekła wczesna wersja gry

Do sieci wyciekła wczesna wersja Dead Island 2. Dzięki temu możemy obejrzeć gameplay i screeny pokazujące, jak projekt prezentował się w 2015 roku.

Dead Island 2 - wyciekła wczesna wersja gry - ilustracja #1
Wersja, która wyciekła, pochodzi z 2015 roku.

Wyciekła wczesna wersja Dead Island 2, czyli kontynuacji popularnej gry akcji z otwartym światem. W sieci zaroiło się od screenów i zapisów rozgrywki.

Wyciek ma dotyczyć wersji z 2015 roku, kiedy to nad Dead Island 2 pracowało studio Yager Development, znane m.in. ze Spec Ops: The Line. Projekt był wtedy na wczesnym etapie produkcji, więc w poniższym materiale wiele elementów jest tymczasowych, a całość jest mocno niedopracowana. Mimo to i tak gameplay daje dobre pojęcie o tym, co miał zaoferować ten tytuł

Wszystkie materiały z tej wersji należy traktować głównie jako ciekawostkę. Wiemy, że Dead Island 2 nadal znajduje się w produkcji, ale najpewniej obecnie gra mocno różni się od wersji z 2015 roku. Możliwe nawet, że ukończone elementy porzucono, a prace rozpoczęto od zera.

Yager Development zostało odsunięte od produkcji w lipcu 2015 r. W kolejnym roku dowiedzieliśmy się, że projekt przejęło studio Sumo Digital. Potem o Dead Island 2 zrobiło się cicho. Będąca wydawcą firma Deep Silver co pewien czas zapewniała jedynie, że nie porzuciła tytułu.

W zeszłym roku ogłoszono, że projekt znowu zmienił dewelopera. Obecnie jest nim Deep Silver Dambuster Studios, czyli zespół znany ze strzelanki Homefront: The Revolution, który powstał na gruzach Crytek UK. Ostatnie doniesienia sugerują, że Dead Island 2 powstaje także z myślą o następnej generacji konsol.

Od zapowiedzi projektu minęło już tak wiele lat, a deweloperzy zmieniali się tak często, że najpewniej to, co powstaje obecnie w Deep Silver Dambuster Studios, mocno odbiega od wersji, która właśnie wyciekła.

  1. Oficjalna strona firmy Deep Silver

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej