autor: Radosław Grabowski
Dalszy ciąg rynkowej ekspansji The Sims
Nie zdążyło minąć nawet dwadzieścia dni od momentu rozpoczęcia sprzedaży gry The Sims w wersji na konsolę Sony PlayStation 2, a korporacja wydawnicza Electronic Arts już zapowiedziała rychłe pojawienie się w sklepach portów owej pozycji, dedykowanych platformom Microsoft Xbox i Nintendo GameCube. Produkcję obu konwersji powierzono połączonym sztabom firm Maxis i Edge of Reality. Zakończenie prac developerskich nastąpi najprawdopodobniej wraz z początkiem tegorocznej wiosny.
Nie zdążyło minąć nawet dwadzieścia dni od momentu rozpoczęcia sprzedaży gry The Sims w wersji na konsolę Sony PlayStation 2, a korporacja wydawnicza Electronic Arts już zapowiedziała rychłe pojawienie się w sklepach portów owej pozycji, dedykowanych platformom Microsoft Xbox i Nintendo GameCube. Produkcję obu konwersji powierzono połączonym sztabom firm Maxis i Edge of Reality. Zakończenie prac developerskich nastąpi najprawdopodobniej wraz z początkiem tegorocznej wiosny.
Twórcy wprowadzają w programie wiele modyfikacji w stosunku do PeCetowego oryginału. Oprócz pierwotnego modelu rozgrywki, polegającego na swobodnym kierowaniu żywotem wirtualnego człowieka, obecny będzie również tryb wykonywania z góry ustalonych zadań (np. znalezienie pracy i założenie rodziny). Poza tym autorzy zaimplementują opcję multiplayer, umożliwiającą rywalizację maksymalnie dwóm osobom jednocześnie. Całość okraszona zostanie dynamiczną, trójwymiarową oprawą wizualną.
„W niedalekiej przyszłości mamy zamiar dotrzeć (...) do użytkowników każdego z obecnych na rynku systemów konsolowych.” – podsumował całą sprawę Sinjin Bain, reprezentujący studio Maxis.
Więcej informacji: http://www.thesimsconsole.com/