autor: Radosław Grabowski
Czym będzie F.E.A.R.: Combat?
Właśnie okazało się, że dwadzieścia dni, o których pisaliśmy 27 lipca 2006 w kontekście F.E.A.R.: Combat, dotyczyło nie ujawnienia szczegółów na temat tego projektu, lecz jego premiery. Bowiem dokładnymi informacjami w omawianej sprawie dysponujemy już dziś i chcielibyśmy podzielić się nimi z Szanownymi Czytelnikami.
Właśnie okazało się, że dwadzieścia dni, o których pisaliśmy 27 lipca 2006 w kontekście F.E.A.R.: Combat, dotyczyło nie ujawnienia szczegółów na temat tego projektu, lecz jego premiery. Bowiem dokładnymi informacjami w omawianej sprawie dysponujemy już dziś i chcielibyśmy podzielić się nimi z Szanownymi Czytelnikami.
Zatem 17 sierpnia 2006 użytkownicy, którzy dokonali darmowej rejestracji pod adresem www.joinfear.com, otrzymają specjalny kod, upoważniający do ściągnięcia F.E.A.R.: Combat z Sieci. Niniejszy produkt będzie gratisowym rozszerzeniem trybu multiplayer w F.E.A.R., zawierającym dziesięć dodatkowych trybów rozgrywki, dziewiętnaście nowych map i dwanaście bonusowych typów broni.
Do tego dojdzie jeszcze zaimplementowany system PunkBuster, eliminujący wszelakiej maści oszustów. Całość uzupełni opcja pobierania z Internetu dodatków, stworzonych przez fanów. Tymczasem trwają jeszcze prace nad komercyjnym rozszerzeniem omawianej gry z gatunku FPS, noszącym podtytuł Extraction Point i mającym ujrzeć światło dzienne w październiku bieżącego roku.