Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 15 października 2009, 09:20

autor: Piotr Doroń

Crytek rozpoczyna sprzedaż licencji na CryENGINE 3

Niemiecka firma Crytek ukończyła pracę nad silnikiem graficznym CryENGINE 3 i zaczęła przyjmować zgłoszenia deweloperów na zakup licencji. W tym celu uruchomiła specjalny serwis internetowy, oferujący wszelkie potrzebne informacje na ten temat. Na jego łamach zamieszczony został również nowy zwiastun, prezentujący kilka dodatkowych możliwości platformy.

Niemiecka firma Crytek ukończyła pracę nad silnikiem graficznym CryENGINE 3 i zaczęła przyjmować zgłoszenia deweloperów na zakup licencji. W tym celu uruchomiła specjalny serwis internetowy, oferujący wszelkie potrzebne informacje na ten temat. Na jego łamach zamieszczony został również nowy zwiastun, prezentujący kilka dodatkowych możliwości platformy.

Crytek rozpoczyna sprzedaż licencji na CryENGINE 3 - ilustracja #1
Crytek rozpoczyna sprzedaż licencji na CryENGINE 3 - ilustracja #2

Z wiadomych względów nie mamy oczywiście dostępu do danych najistotniejszych, do jakich niepodważalnie należy m.in. cena poszczególnych pakietów CryENGINE. Są to bowiem informacje przekazywane jedynie do wiedzy przedstawicieli firm deweloperskich. Niemniej jednak możemy być pewni, że każdorazowe nawiązanie współpracy zostanie odpowiednio nagłośnione w mediach.

Jednocześnie przypominamy, że w ostatnim czasie Crytek prowadził wzmożone działania mające na celu zaprezentowanie możliwości CryENGINE 3. Część z tych interesujących pokazów opisaliśmy na naszych łamach, informując Was m.in. o tym, że jest to silnik pisany jednocześnie zarówno pod kątem PC, jak i konsol Xbox 360 oraz PlayStation 3. Co więcej, Crytek wybiega już w przyszłość dostosowując go podobno także do obsługi platform kolejnej generacji, które trafią na rynek w przeciągu kilku najbliższych lat.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej