Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 września 2007, 15:54

Crysis - nowe informacje dotyczące beta-testów

Niemieckie studio Crytek wystosowało oświadczenie w sprawie beta-testów gry Crysis, które rozpoczęły się w ubiegły poniedziałek. Inicjatywa serwisu FilePlanet spowodowała lawinę pytań do twórców programu, dlatego nasi zachodni sąsiedzi postanowili na nie odpowiedzieć, wyjaśniając przy okazji sporne kwestie.

Niemieckie studio Crytek wystosowało oświadczenie w sprawie beta-testów gry Crysis, które rozpoczęły się w ubiegły poniedziałek. Inicjatywa serwisu FilePlanet spowodowała lawinę pytań do twórców programu, dlatego nasi zachodni sąsiedzi postanowili na nie odpowiedzieć, wyjaśniając przy okazji sporne kwestie.

Crysis - nowe informacje dotyczące beta-testów - ilustracja #1

Jak już zapewne wiecie, przyjmowanie zgłoszeń do beta-testów zostało podzielone na cztery etapy. W pierwszym z nich szansę dano przede wszystkim ludziom zaproszonym przez firmę Crytek i koncern Electronic Arts. Pozostałe wolne miejsca, a było ich naprawdę niewiele, postanowiono oddać tym użytkownikom serwisu FilePlanet, którzy opłacają abonament. Biorąc pod uwagę ograniczoną liczbę miejsc, twórcy gry postanowili nie nagłaśniać rozpoczęcia beta-testów. Dopiero przy okazji drugiej fazy przyjmowania zgłoszeń autorzy planują opublikować duży komunikat, którego z pewnością nie przeoczy żaden serwis poświęcony elektronicznej rozrywce. Nie powtórzy się zatem kłopotliwa sytuacja sprzed kilku dni – zainteresowani testami gracze dowiedzieli się o nich, gdy było już za późno na jakiekolwiek zapisy.

Pozostaje nam zatem uzbroić się w cierpliwość i poczekać na oficjalne ogłoszenie firmy Crytek, które zostanie poświęcone drugiemu etapowi zapisów. Przypominamy, że wszystkie cztery fazy przyjmowania zgłoszeń mają zostać przeprowadzone we wrześniu.

Zapisy na beta-testy przyjmowane będą w tym miejscu.

Crysis - nowe informacje dotyczące beta-testów - ilustracja #2
Crysis - nowe informacje dotyczące beta-testów - ilustracja #3

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej