Crash Bandicoot: On the Run pokazuje siłę rynku mobilnego
Crash Bandicoot: On the Run! zanotowało najlepszy start ze wszystkich gier w portfolio firmy King. Tytuł, który zadebiutował pod koniec marca, został pobrany już ponad 37 milionów razy.
- Crash Bandicoot: On the Run! zarobiło ponad 700 tysięcy dolarów w ciągu tygodnia od premiery.
- Grę pobrano ponad 37,5 miliona razy.
Firma Activision może być zadowolona z wyniku osiągniętego przez Crash Bandicoot: On the Run!. Tytuł, który zadebiutował pod koniec marca na smartfonach, zarobił w trakcie pierwszego tygodnia ponad 700 tysięcy dolarów. Wszystko to będąc darmowym tytułem z mikropłatnościami.
Jak donosi zajmująca się analizą m.in. rynku mobilnego firma Sensor Tower, mobilny Crash został pobrany 23,6 miliona razy w ciągu paru dni od premiery, która odbyła się 25 marca na iOS (dzień później gra zadebiutowała na Androidzie). W ciągu kolejnych dwóch tygodni produkcja nie straciła na popularności i dobiła do 37,5 miliona pobrań na obu platformach (wynik z 14 kwietnia 2021 roku).
Dzięki takiemu wynikowi Crash Bandicoot: On the Run! może pochwalić się najlepszym debiutem ze wszystkich gier w portfolio firmy King (które zostało jaki czas temu kupione przez Activision), ustępując jedynie Candy Crush Jelly Saga, które zarobiło w pierwszym tygodniu 1,5 miliona dolarów, ale zanotowało o połowę mniej pobrań.