autor: Michał Kułakowski
Conan Unconquered - cofnięta data premiery i wymagania sprzętowe
Twórcy strategii czasu rzeczywistego Conan Unconquered, studio Petroglyph i firma Funcom, ogłosili nową datę premiery tytułu, przesuniętą o jeden dzień. Poznaliśmy także oficjalne wymagania sprzętowe produkcji.
Rzadko zdarza się, by deweloperzy gier przyśpieszyli premierę własnego tytułu. Tak się jednak stało w przypadku nadchodzącego RTS-a Conan Unconquered, który wbrew wcześniejszym planom, pojawi się w sprzedaży na komputerach PC dzień wcześniej, a więc 29 maja. W oficjalnej informacji prasowej, towarzyszącej tej zapowiedzi, twórcy pochwalili się ciepłym przyjęciem gry przez krytyków, a także ogłosili, że jej pełna wersja zawierać będzie niezapowiedziany wcześniej system zmiennej pory dnia. Podali także wymagania systemowe, które ze względu na naturę produkcji oraz jej oprawę graficzną, powinny spodobać się posiadaczom słabszych pecetów oraz laptopów.
Minimalne wymagania sprzętowe
- System operacyjny: Windows 7, 8 or 10 (wersje 64 bit)
- Procesor: Core i3 (dual core) 3Ghz lub odpowiednik
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta Graficzna: zintegrowana karta Intel HD Graphics 620 albo inna karta graficzna kompatybilna z DirectX 11, posiadająca co najmniej 1GB pamięci RAM
- HDD: 10 GB wolnego miejsca na dysku
Zalecane wymagania sprzętowe
- System operacyjny: Windows 7, 8 or 10 (wersje 64 bit)
- Procesor: Intel Core i5 (quad core) 3Ghz lub odpowiednik
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta Graficzna: Nvidia Geforce GTX 970 lub AMD RX580
- HDD: 10 GB wolnego miejsca na dysku
Conan Unconquered ukaże się wyłącznie na komputerach PC. Tytuł dostępny jest w przedsprzedaży na Steamie, w dwóch różnych wersjach. Edycja standardowa kosztuje 108 zł, natomiast wzbogacona o dodatkową zawartość Edycja Deluxe 143 zł. Produkcja będzie posiadała polski interfejs oraz napisy. Informacje na temat pre-orderów możecie znaleźć tutaj.
Conan Unconquered jest nietypową strategią czasu rzeczywistego, w której bawić możemy się samotnie lub z towarzyszem. Rozgrywka polega na odpieraniu kolejnych ataków coraz groźniejszych i liczniejszych oddziałów oraz grup przeciwników. Ich liczba i skład jednostek zależy od indywidualnych ustawień sesji gry. Co ważne, za każdym razem walczymy na nowej, losowo wygenerowanej mapie. Produkcję urozmaica także system zdarzeń losowych, przez co musimy radzić sobie np. z niespodziewanymi burzami piaskowymi.