Conan Unconquered - zapowiedziano strategię w stylu They Are Billions
Studio Petroglyph i firma FunCom zapowiedziały grę Conan Unconquered, czyli zmierzającą na pecety strategię fantasy zainspirowaną przebojowym They Are Billions.
- Deweloper gry: Petroglyph
- Wydawca: Funcom
- Gatunek: RTS
- Platforma: PC
- Data premiery: drugi kwartał 2019 r.
Podczas zorganizowanego na Twitchu pokazu Kinda Funny Games Showcase zapowiedziano grę Conan Unconquered, czyli strategię czasu rzeczywistego opartą na popularnej marce fantasy. Produkcja zmierza wyłącznie na pecety, a jej premiera zaplanowana została na drugi kwartał przyszłego roku.
Do opracowania gry zatrudniono prawdziwych specjalistów od gatunku RTS. Studio Petroglyph ma bowiem na koncie takie tytuły jak Star Wars: Empire At War, Grey Goo czy Forged Battalion. Ponadto wiele z pracujących w tym zespole deweloperów współtworzyło serię Command & Conquer.
Autorzy otwarcie przyznają, że główną inspiracją dla nich było przebojowe They Are Billions. W Conan Unconquered gracze będą budowali twierdze i gromadzili armie, po to aby móc odeprzeć inwazję hord dzikich plemion. Nieprzyjaciele mają atakować falami, z których każda będzie groźniejsza od poprzedniej.
Conan Unconquered zaoferuje zarówno tryb dla pojedynczego gracza, jak i opcję kooperacji dla dwóch osób. Rozgrywka toczyć się ma w czasie rzeczywistym, ale w każdej chwili będziemy mogli wcisnąć pauzę i spokojnie wydać rozkazy. Ta opcja okaże się bardzo przydatna, gdyż poza samymi wrogami konieczne będzie także radzenie sobie m.in. z pożarami i plagami.
Podczas zabawy będziemy gromadzili surowce i zarządzali zasobami oraz konstruowali wiele różnorodnych budynków i struktur obronnych, w tym murów oraz pułapek. Pojawi się także opcja budowania świątyń, co pozwoli zyskać przychylność bogów, jak również wezwać ich wcielenia na pola bitewne. W naszych armiach znajdą się m.in. żołnierze piechoty, kawaleria i czarnoksiężnicy. Poza standardowymi jednostkami możliwe będzie również odblokowywanie potężnych bohaterów, wśród których nie zabraknie samego Conana.
Mapy generowane będą losowo, tak aby grę dało się przechodzić wielokrotnie bez uczucia nudy. Pojawiać się na nich będą ruiny, kryjące skarby, ale często strzeżone przez gigantycznych strażników.