autor: Radosław Grabowski
Co mają w zanadrzu twórcy Too Human?
Ujawniona niemal dokładnie rok temu gra pt. Too Human dla stacjonarnej konsoli Xbox 360 ciągle jeszcze znajduje się w siedzibie studia Silicon Knights. Gotowy produkt opuści progi kanadyjskiej firmy dopiero w czwartym kwartale 2006, aby właściwie jednocześnie trafić do sklepów w Stanach Zjednoczonych i Europie. Nieco świeżych informacji na niniejszy temat przynosi najnowszy numer magazynu Famitsu.
Ujawniona niemal dokładnie rok temu gra pt. Too Human dla stacjonarnej konsoli Xbox 360 ciągle jeszcze znajduje się w siedzibie studia Silicon Knights. Gotowy produkt opuści progi kanadyjskiej firmy dopiero w czwartym kwartale 2006, aby właściwie jednocześnie trafić do sklepów w Stanach Zjednoczonych i Europie. Nieco świeżych informacji na niniejszy temat przynosi najnowszy numer magazynu Famitsu.
Otóż redakcja dalekowschodniego periodyku przeprowadziła wywiad z Denisem Dyackiem, reprezentującym ekipę developerską, odpowiedzialną za omawianą pozycję. Projektant ów oświadczył, iż trwają już prace nad sequelem Too Human, ponieważ autorzy mają zamiar stworzyć trylogię. Pierwsza część tejże poruszać będzie temat odkrywania, natomiast druga traktować ma o zemście, a trzecia o oświeceniu.
Przypomnijmy, że w debiutanckiej odsłonie pokierujemy cybernetycznym bogiem imieniem Baldur, którego poczynania zaobserwujemy z perspektywy trzeciej osoby. Główny bohater skonfrontuje się z wieloma rozmaitymi przeciwnikami i odwiedzi szereg odmiennych światów (m.in. skuty lodem las). Z kolei pierwszorzędną oprawę graficzną zagwarantuje silnik Unreal Engine 3.0.