Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 kwietnia 2004, 12:56

Co dalej z Painkillerem?

Na łamach serwisu HomeLAN ukazał się wywiad z Adrianem Chmielarzem, w którym ujawnia on trochę faktów na temat tego, co dalej będzie się działko z Painkillerem. W chwili obecnej People Can Fly pracuje nad dwoma rzeczami: konwersją gry na konsole Xbox, oraz aktualizacją trybu multiplayer, pozwalającą na bardziej optymalne działanie programu w sieci Internet.

Na łamach serwisu HomeLAN ukazał się wywiad z Adrianem Chmielarzem, w którym ujawnia on trochę faktów na temat tego, co dalej będzie się działko z Painkillerem. W chwili obecnej People Can Fly pracuje nad dwoma rzeczami: konwersją gry na konsole Xbox, oraz aktualizacją trybu multiplayer, pozwalającą na bardziej optymalne działanie programu w sieci Internet.

Adrian Chmielarz nie chciał ujawnić większej ilości szczegółów na temat Painkillera na konsole Xbox, poza tym, że nie będzie to zwykła konwersja gry. Pojawią się w niej zarówno nowe plansze, nowe potwory jak i nowe bronie, co z pewnością ucieszy posiadaczy tej platformy. O usprawnionym trybie rozgrywki przez internet jest już głośno od dłuższego czasu, a to sprawą patcha 1.1, nad którym People Can Fly w pocie czoła pracuje. Wiadomo już, że dostępne będą dwa tryby rozgrywki, oprócz tradycyjnego Deathmatcha także Voosh, w którym gracze otrzymają losowo wybraną broń oraz nielimitowaną ilość amunicji. Oprócz tego pojawi się możliwość rejestrowania filmów z gry, system głosowania oraz funkcja obserwatora, pozwalająca śledzić osobom postronnym aktualną rozgrywkę. Te usprawnienia zostaną wprowadzone najprawdopodobniej także do dema multiplayer, które wedle wszelkich prognoz, ukaże się już 3 maja.

Adrian Chmielarz zdradził również, że na prośbę wielu graczy, opracowany zostanie specjalny pakiet, pozwalający tworzyć modyfikacje gry. Na początek People Can Fly zaserwuje zestaw umożliwiający produkcję nowych map do trybu multiplayer.

Więcej informacji na temat Painkiller, można uzyskać przeglądając naszą Encyklopedię Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej