autor: Maciej Śliwiński
City Interactive pracuje nad Art of Murder 3 i Chronicles of Mystery 2
Polski producent i wydawca gier, City Interactive planuje kontynuację dwóch wydanych w ostatnich latach przygodowych tytułów: Art of Murder: Klątwa Lalkarza oraz Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona . Taką informację ujawnia prezes firmy, Marek Tymiński, w wywiadzie dla naszego serwisu.
Polski producent i wydawca gier, City Interactive planuje kontynuację dwóch wydanych w ostatnich latach przygodowych tytułów: Art of Murder: Klątwa Lalkarza oraz Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona . Taką informację ujawnia prezes firmy, Marek Tymiński, w wywiadzie dla naszego serwisu.
Oba tytuły to popularne przygodówki typu „point & click”, które cieszyły się sporym zainteresowaniem graczy. Marek Tymiński w rozmowie z naszym serwisem zdradza, że planowane są kolejne części obu tytułów: „Na pewno mamy plany wobec Chronicles of Mystery. Obecnie już trwają prace nad jej drugą częścią oraz nad trzecią Art of Murder .”
Produkcje City Interactive mieliśmy przyjemność recenzować na łamach naszego serwisu. Wydane dotychczas części Art of Murder spotkały się z pochlebnymi recenzjami naszych redaktorów. Art of Murder: Sztuka zbrodni, wydana pod koniec 2007 roku została wyróżniona między innymi za świetną fabułę, ciekawe zagadki i bogate udźwiękowienie, a Art of Murder: Klątwa Lalkarza zwracała uwagę przede wszystkim dopracowaniem lokacji i lepszą grafiką.
Między wydaniem pierwszej i drugiej gry z serii Art of Murder, CI wypuściło na rynek inną przygodówkę – Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona. Więcej na jej temat przeczytacie tutaj i tutaj.
To jednak nie koniec dobrych informacji ze studia City Interactive. Polski wydawca coraz poważniej rozważa ekspansję na rynek konsolowy. Według słów Marka Tymińskiego, za kilka lat to właśnie ten segment rynku może stanowić o dochodach firmy. W związku z tym developer pracuje już nad pierwszym tytułem przeznaczonym na konsolę Xbox 360 – grą Sniper, będącą „najlepszą symulację snajpera, jaka kiedykolwiek powstała na konsole i PC ”
Cały wywiad, zawierający mnóstwo innych ciekawych informacji na temat planów polskiego wydawcy, znajdziecie pod tym adresem.