Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 października 2024, 13:57

Cities: Skylines 2 bardzo cierpi przez brak tego środka lokomocji. Niezwykle istotne rowery ciągle są na liście priorytetów studia Colossal Order

Twórcy Cities: Skylines 2 przekazali, że rowery nadal są w planach jako część podstawowej gry. Nie wiadomo jednak, kiedy zostaną wprowadzone.

Źródło fot. Paradox Interactive
i

O braku rowerów w Cities: Skylines 2 twórcy informowali jeszcze przed premierą gry. Dla niektórych może się to wydawać błahostką, jednak prawda jest taka, że wielu graczy domagało się dodania tego elementu i wysyłało w tej kwestii zapytania do Colossal Order. Studio nie pozostało głuche na głosy fanów i przekazało dobre wieści.

Rowery nadal są w planach

Jeden z użytkowników w serwisie X napisał, iż rowery powinny znaleźć się w podstawowej grze, a nie dodane później jako płatne DLC. Wiadomość ta dotarła do deweloperów, którzy szybko go uspokoili.

Nie mamy w planach dodania rowerów jako płatnej zawartości. Nie znalazły się w premierowej wersji z uwagi na opóźnienia w postaciach (potrzebują animacji), ale były i nadal są planowane jako część podstawowej gry.

Dodanie do Cities: Skylines 2 rowerów oraz – co za tym idzie – ścieżek rowerowych może w dużym stopniu przyczynić się do poprawy systemu transportu drogowego. Rozwiązywanie problemów z ruchem samochodowym to jeden z głównych elementów zabawy i już teraz pomocne w tej kwestii są sieci metra czy autobusy. Rowery mogłyby jeszcze bardziej odciążyć ulice w godzinach szczytu.

Nie wiadomo jednak, ile przyjdzie nam na nie czekać. Warto przypomnieć, że gra od dnia premiery zmaga się z ciągłymi opóźnieniami i wieloma problemami. Firma Paradox przyznała się nawet niedawno do porażki, twierdząc, że tytuł wydany został za szybko. Twórcy natomiast cały czas starają się go naprawić.

  1. Żałuję, że dałem tej grze 6/10. Cities: Skylines 2 po 8 miesiącach od premiery jest karykaturą city buildera

Cities: Skylines 2 zadebiutowało 24 października 2023 roku. Gra dostępna jest tylko na PC, ale w przyszłości planowane są również wersje na PS5 oraz XSX/S.

Marcin Bukowski

Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

więcej