autor: Janusz Wyczołek
CellFactor: Psychokinetic Wars zapowiedziane
Ubisoft zapowiedział właśnie CellFactor: Psychokinetic Wars, drugą odsłonę gry autorstwa Immersion Games, bazowanej na technologicznym demie silnika PhysX.
Ubisoft zapowiedział właśnie CellFactor: Psychokinetic Wars, drugą odsłonę gry autorstwa Immersion Games, bazującej na technologicznym demie silnika PhysX.
W 2006 roku światło dzienne ujrzał CellFactor: Combat Training, technologiczne demo mające na celu pokazanie możliwości silnika AGEIA PhysX. Aplikacja ta cieszyła się na tyle dużym zainteresowaniem, że w maju 2007 roku studio Immersion Games stworzyło na jej podstawie samodzielną grę – FPS-a pod tytułem CellFactor: Revolution. Niestety tytuł został dość chłodno przyjęty przez graczy i branżowe media, a nawet nazwano go „wciąż tylko demem”. Jednak podejście do „marki” już wkrótce może się diametralnie zmienić, ponieważ za kolejną część bierze się Ubisoft, a strzelanki i gry akcji to jedna z ich specjalności, można więc mieć nadzieję na poprawę jakości rozgrywki.
CellFactor: Psychokinetic Wars, jak sam tytuł wskazuje, skupiać będzie się na mocach telekinetycznych, które umożliwią graczom miotanie różnymi przedmiotami w przeciwnika czy tworzenie wokół siebie osłon energetycznych. Gra w trybie dla wielu graczy oferować będzie cztery rodzaje rozgrywki, często-gęsto spotykane w innych FPS-ach: Death Match, Team Death Match, Capture the Flag i Assault. Dostępna będzie również 30-poziomowa kampania dla pojedynczego gracza.
CellFactor: Psychokinetic Wars pojawić ma się niedługo po Nowym Roku. Co ciekawe, w przeciwieństwie do wyłącznie pecetowego Revolution, „psychokinetyczne wojny”udostępnione zostaną tylko w sieciach Xbox Live i PlayStation Network.