autor: Bartosz Świątek
Capcom sprzedał 8,3 mln kopii Monster Hunter World
Japońska firma Capcom poinformowała, że udało jej się sprzedać 8,3 mln egzemplarzy RPG-a akcji Monster Hunter: World. To wynik o 0,8 mln lepszy niż w marcu.
Capcom poinformował, że udało mu się sprzedać 8,3 mln kopii RPG-a akcji Monster Hunter: World. Mowa tu o egzemplarzach wysłanych do sklepów oraz rozprowadzonych za pośrednictwem platform cyfrowych. To wynik o 400 tys. lepszy niż ten z 8 maja (kiedy to produkcja ta stała się największym hitem w historii japońskiego wydawcy) i o 800 tys. od rezultatu, którym firma chwaliła się na początku marca.
Wszystko wskazuje na to, że zainteresowanie najnowszą częścią cenionego (ale dotychczas relatywnie niszowego) cyklu Monster Hunter w ogóle nie słabnie – tytuł ten każdego miesiąca rozchodzi się średnio w 200 tys. egzemplarzy. A przecież przed nami wciąż premiera edycji pecetowej, która zadebiutuje 9 sierpnia (na polskie wydanie, nad którym pracuje obecnie firma Cenega, poczekamy niestety dużo dłużej – do 3 września) i z pewnością poprawi i tak imponujący wynik.
Monster Hunter: World pozwala wcielić się w tytułowego łowcę potworów, w którego skórze mierzymy się z przeróżnymi, potężnymi (i niejednokrotnie olbrzymimi) bestiami. Konsolowe wersje omawianej produkcji pojawiły się na rynku 26 stycznia 2018 roku i zostały bardzo dobrze ocenione przez recenzentów, którzy chwalili sobie przede wszystkim świetny, rozbudowany i wymagający system walki (gra spodobała się także nam).