Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 października 2014, 18:41

autor: Kamil Zwijacz

Camelot Unchained - udane testy pre-alfa; nowe screeny

Kilka dni temu odbyły się testy pre-alfa gry MMORPG Camelot Unchained. Szef studia City State Entertainment podzielił się kilkoma informacjami, z których wynika, że zastosowana technologia daje radę. Przy okazji opublikowano kilka nowych screenów.

Jeden z opublikowanych screenów zrobionych podczas testów pre-alfa gry Camelot Unchained. - Camelot Unchained - twórcy zadowoleni z testów pre-alfa; zobacz nowe screeny - wiadomość - 2014-10-18
Jeden z opublikowanych screenów zrobionych podczas testów pre-alfa gry Camelot Unchained.

Na początku bieżącego roku studio City State Entertainment ujawniło, że w sierpniu przeprowadzone zostaną testy alfa gry MMORPG Camelot Unchained. Terminu nie udało się dotrzymać, gdyż dopiero kilka dni temu zorganizowano pre-alfę, z której deweloperzy są zadowoleni. Jak informowaliśmy wcześniej, testy tej produkcji nie mają na celu jej reklamowania, lecz służą faktycznemu sprawdzeniu technologii i wyciagnięcia konkretnych wniosków. W opublikowanej w serwisie Kickstarter wiadomości, Mark Jacobs, szef studia City State Entertainment, napisał, że:

„Pomimo iż bitwy toczyły się na niewielkich terenach (400x400), obsługiwaliśmy ponad 150 graczy bez żadnych wielkich spowolnień systemu (…) Szczególnie fajne było to, że pomimo rozmiaru pola bitwy i latającej wszędzie magii, gracze walczyli podczas wojny pozbawionej lagów, nawet gdy z naszymi serwerami AWS łączyli się ludzie z całego świata. Podczas wczorajszych testów większość naszych europejskich graczy było bardzo zadowolonych wydajnością silnika.”

Silnik gry Camelot Unchained wypadł bardzo dobrze podczas testów pre-alfa. - Camelot Unchained - twórcy zadowoleni z testów pre-alfa; zobacz nowe screeny - wiadomość - 2014-10-18
Silnik gry Camelot Unchained wypadł bardzo dobrze podczas testów pre-alfa.
Camelot Unchained w skrócie:
  • Gatunek: MMORPG
  • Deweloper: City State Entertainment
  • Platformy sprzętowe: komputery PC
  • Data premiery: końcówka 2015 roku

Stwierdzono również, że dobrze sprawdziła się fizyka produkcji oraz kreator tworzenia postaci, który zebrał sporo pochwał, nawet pomimo faktu, że jest daleki od ukończenia. Oczywiście nie obyło się bez zastrzeżeń. Gracze narzekali m.in. na powolny ruch postaci, ale zaznaczono, że pre-alfa miała na celu sprawdzenie silnika, a nie testowania tego typu elementów. Ustosunkowano się jednak do takich zarzutów, oświadczając np., że spowolnione poruszanie się, ma odzwierciedlać ruch postaci podczas walki, a nie np., w czasie sprintu lub trybu przemieszczania się. Na sprawdzian zaprojektowanych rozwiązań jeszcze przyjdzie czas. Dodatkowo złapano kilka screenów, które obejrzycie poniżej.

Camelot Unchained to gra MMORPG od studia City State Entertainment. Produkcja określana mianem duchowego następcy Dark Age of Camelot z 2001 roku, została sfinansowana w serwisie Kickstarter w 2013 roku. Twórcom udało się zebrać na produkcję ponad 2,2 mln dolarów. Finalna wersja wykorzysta model abonamentowy.

Camelot Unchained - twórcy zadowoleni z testów pre-alfa; zobacz nowe screeny - ilustracja #3
Camelot Unchained - twórcy zadowoleni z testów pre-alfa; zobacz nowe screeny - ilustracja #4
Camelot Unchained - twórcy zadowoleni z testów pre-alfa; zobacz nowe screeny - ilustracja #5
Camelot Unchained - twórcy zadowoleni z testów pre-alfa; zobacz nowe screeny - ilustracja #6
Camelot Unchained - twórcy zadowoleni z testów pre-alfa; zobacz nowe screeny - ilustracja #7