Callisto Protocol na konsolach odrobinę bliżej perfekcji [Aktualizacja: nowa łatka]
Konsolowe wersje The Callisto Protocol otrzymały patch, który ma ustabilizować liczbę klatek na sekundę i wyeliminować błędy. Kolejne poprawki w drodze.
Tym razem twórcy mają dobrą wiadomość dla osób grających w The Callisto Protocol na PC – otóż gra otrzymała kolejną łatkę optymalizującą działanie tej wersji gry. Jednocześnie poinformowano, że trwają pracę nad następnymi poprawkami dla PC oraz konsol.
Wczoraj informowaliśmy Was, że pecetowa wersja The Callisto Protocol otrzymała aktualizację, która znacząco poprawiła jej wydajność. Tego samego dnia Striking Distance Studios wypuściło patch, który zwiększył wydajność gry na konsolach.
Deweloper zapewnia, że łatka rozwiązuje problemy ze spadkami liczby klatek na sekundę, a także eliminuje błędy, które zgłaszali gracze. Kolejne poprawki są ponoć w drodze – mamy zostać o nich poinformowani jeszcze „na początku obecnego tygodnia”.
Obejmujące je aktualizacje powinny przynieść m.in. ulepszone odbicia generowane dzięki ray tracingowi – zwłaszcza na Xboxie Series X, gdyż to na tej konsoli gracze mieli z nimi największy problem. Deweloper twierdzi, iż cienie powstające dzięki technologii śledzenia promieni „działają i wyglądają świetnie”, ale ten pierwszy aspekt wymaga poprawy.
Okazuje się, że nie tylko on. Gracze donoszą, iż na XSX nie działa również funkcja HDR. Można więc się spodziewać, że ona również zostanie poprawiona w najbliższych dniach.
Przypomnijmy, iż The Callisto Protocol ukazało się 2 grudnia na PC, PS4, PS5, XOne i XSX/S. Gra zbiera umiarkowanie pozytywne opinie od branżowych recenzentów i nacechowane nieco bardziej negatywnie oceny od „zwykłych” graczy. Naszą recenzję produkcji – autorstwa Darka „DM-a Matusiaka – znajdziecie poniżej.
- Recenzja Callisto Protocol – gra, w której bawi... bałem się świetnie!
- The Callisto Protocol – poradnik do gry
- Oficjalna strona internetowa gry The Callisto Protocol