autor: Szymon Liebert
Call of Juarez: Więzy Krwi ozłocony
Firmy Techland i Ubisoft poinformowały nas, że zakończono prace nad Call of Juarez: Więzy Krwi na pecety, PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Gra trafiła do tłoczni, z której już niedługo ruszy do sklepów. Premierę przewidziano na 3 lipca 2009 roku. Wtedy też zapewne gracze z całego świata, w tym także z Polski, będą mogli wybrać się na Dziki Zachód i wcielić w jednego z bezkompromisowych braci McCall.
Firmy Techland i Ubisoft poinformowały nas, że zakończono prace nad Call of Juarez: Więzy Krwi na pecety, PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Gra trafiła do tłoczni, z której już niedługo ruszy do sklepów. Premierę przewidziano na 3 lipca 2009 roku. Wtedy też zapewne gracze z całego świata, w tym także z Polski, będą mogli wybrać się na Dziki Zachód i wcielić w jednego z bezkompromisowych braci McCall.
Autorzy pochwalili się, że ich dzieło jest jedną z najszybciej skończonych wysokobudżetowych gier na świecie oraz pierwszą polską premierą na wszystkie wymienione platformy. Budżet drugiego Call of Juarez wyniósł ok. 30 milionów złotych. Z okazji zakończenia prac opublikowano nowy zwiastun, zatytułowany Oh Mama. Film możecie obejrzeć między innymi na łamach naszego serwisu.
Autorzy przypominają również, że 4 lipca o godzinie 15:00 we wrocławskim EMPIKu Renoma odbędzie się pokaz Call of Juarez, konferencja prasowa oraz dyskusja z producentami. Uczestnicy imprezy otrzymają możliwość zmierzenia się z ekipą Techlandu w trybie sieciowym i wygrania wielu ciekawych nagród.
W samej grze zobaczymy około 90 minut wyreżyserowanych przerywników filmowych. Rozgrywka będzie opierała się przede wszystkim na strzelaniu i wykorzystywaniu specjalnych umiejętności dwójki braci. Przed misjami będziemy mogli też wybierać, w którego z nich chcemy się wcielić. Oprócz głównego wątku fabularnego pojawią się przykładowo zadania poboczne. Za zarobione pieniądze dozbroimy bohaterów.
Call of Juarez: Więzy Krwi został zapowiedziany na początku tego roku. Dzieło ukończono rzeczywiście bardzo szybko, bo od ujawnienia projektu do planowanej premiery minie zaledwie pół roku. Krótki czas produkcji zdaje się jednak nie wpływać negatywnie na samą grę, która już teraz prezentuje się naprawdę ciekawie. Możecie się o tym przekonać, oglądając chociażby filmy z cyklu Gramy! i inne materiały.