Call of Duty: Warzone - ogromny sukces w 24 godziny
Debiut opartej na modelu free-to-play gry Call of Duty: Warzone okazał się wielkim sukcesem. W ciągu pierwszej doby od premiery w najnowszego członka rodziny CoD zagrało ponad 6 milionów osób.
We wtorek wieczorem zadebiutowała gra Call of Duty: Warzone, czyli sieciowy FPS oparty na modelu darmowym z mikropłatnościami, który oferuje m.in. tryb battle royale. Spodziewaliśmy się, że produkcja odniesie spory sukces i udostępnione właśnie przez twórców informacje pokazują, że tak się właśnie stało.
Deweloperzy pochwalili się, że w ciągu pierwszych 24 godzin od premiery Call of Duty: Warzone w produkcję zagrało ponad 6 milionów graczy. Przypomnijmy, że tytuł zadebiutował 10 marca i dostępny jest na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
Sukces gry robi duże wrażenie. Dla porównania, w zeszłym roku przebojowe Apex Legends po 24 godzinach mogło się pochwalić wynikiem 2,5 mln graczy. Po dwóch kolejnych dniach liczba ta wzrosła do 10 mln, więc ciekawi nas, czy Call of Duty: Warzone przebije również to osiągnięcie.
Warto dodać, że nowy CoD to kolejny sukces marki w kategorii free-to-play. Wydane w zeszłym roku na iOS i Androida Call of Duty: Mobile pobrano ponad 20 mln razy w trochę ponad dobę od premiery. Widać więc wyraźnie, jak duże zainteresowanie budzą darmowe wcielenia serii.
O powodzeniu Call of Duty: Warzone świadczy również wyśmienity debiut na platformach streamingowych, takich jak Twitch oraz YouTube. W najgorętszym momencie dnia premiery w obu serwisach zmagania swoich ulubionych streamerów w Warzone oglądało łącznie ponad 650 tys. widzów jednocześnie.
W chwili pisania tej wiadomości rozgrywki w Call of Duty: Warzone na Twitchu oglądało ponad 157 tys. osób, co jest liczbą prawie dwukrotnie wyższą niż w przypadku drugiej produkcji w zestawieniu popularności na tej platformie, czyli League of Legends.