Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 września 2006, 10:59

Caesar IV zadebiutował na rynku

Prawie osiem lat musieliśmy czekać na kontynuację cyklu Caesar. Firma Sierra Entertainment wprowadziła wczoraj na amerykański rynek nowy program z tej serii, który został przygotowany przez studio Tilted Mill Entertainment.

Prawie osiem lat musieliśmy czekać na kontynuację cyklu Caesar. Firma Sierra Entertainment wprowadziła wczoraj na amerykański rynek nowy program z tej serii, który został przygotowany przez studio Tilted Mill Entertainment.

Caesar IV zadebiutował na rynku - ilustracja #1

Podobnie jak to miało miejsce w przypadku poprzednich odsłon cyklu, także w Caesar IV mamy do czynienia ze strategią ekonomiczną, skupiającą się na aspektach rozbudowy oraz zarządzania wirtualnym miastem w czasach starożytnego Imperium Rzymskiego. Jako główny urbanista i architekt, czuwamy nad zaprojektowaniem czy wykonaniem praktycznie każdej części zarządzanego miasta: tworzenie domostw oraz połączeń drogowych, usprawniających transport surowców czy handel; przygotowywanie różnorodnych atrakcji dla mieszkańców danej metropolii; zakładanie fabryk produkcyjnych; organizowanie ekip chroniących miasto przed pożarami, etc. Wszystko, byleby tylko z powodzeniem wyjść naprzeciw oczekiwaniom dynamicznie zwiększającej się populacji.

Caesar IV zadebiutował na rynku - ilustracja #2

Europejczycy będą musieli poczekać na premierę gry do 20 października. Wciąż nie wiemy jak potoczą się losy polskiej wersji programu. Teoretycznie wydanie Caesar IV w naszym kraju spada na barki CD Projektu, ale na oficjalnej stronie firmy nie znajdujemy żadnych informacji dotyczących ewentualnego debiutu rynkowego.

Równo z premierą gry, w Internecie pojawiła się pierwsza łatka, która eliminuje błędy związane z rozgrywką online. Już niebawem będzie ona dostępna na łamach naszego serwisu.

Dowiedz się więcej o grze Caesar IV:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej