Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 maja 2018, 13:40

autor: Adrian Werner

Bum Simulator - PlayWay zapowiada symulator menela

Firma PlayWay i studio Alleyway Games zapowiedziały Bum Simulator, czyli grę, w której wcielimy się w bezdomnego menela próbującego przetrwać w jednym z amerykańskich miast.

Gra ukaże się jesienią. - Bum Simulator - PlayWay zapowiada symulator menela - wiadomość - 2018-05-09
Gra ukaże się jesienią.
BUM SIMULATOR W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Alleyway Games
  2. Wydawca: PlayWay
  3. Gatunek: symulacja
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery: 5 października 2018 r.

Ostatnie lata to okres ekspansji nowego typu symulatorów. Gatunek, który tradycyjnie specjalizuje się w realistycznym odtwarzaniu różnych maszyn wojskowych i cywilnych, wzbogacił się m.in. o komediowe produkcje pokroju symulatora kozy (Goat Simulator) czy szalonego chirurga amatora (Surgeon Simulator 2013). Teraz poprzeczkę absurdu w tej kategorii podniosła polska firma PlayWay, zapowiadając grę symulującą kolorowe życie menela.

Bum Simulator, bo taki tytuł otrzymała ta produkcja, zmierza wyłącznie na pecety, a premiera nastąpi 5 października tego roku. Projekt powstaje w studiu Alleyway Games. Gra otrzyma lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.

W Bum Simulator wcielimy się w mężczyznę żyjącego w jednym z amerykańskich miast, który pewnego dnia traci wszystko i ląduje na ulicy. Gra ma zaoferować dużą swobodę kształtowania dalszych losów bohatera. Będziemy mogli zaakceptować swój los i nauczyć się żyć jak bezdomny menel lub też podjąć próbę znalezienia pracy i zemszczenia się na tych, którzy doprowadzili nas do takiej sytuacji. Pojawi się nawet możliwość stania się lokalną legendą.

Świat będzie miał sandboksową strukturę, a wydarzenia mamy obserwować z perspektywy pierwszoosobowej. Podczas zabawy skoncentrujemy się przede wszystkim na przetrwaniu, w czym pomogą nam liczne moce specjalne bumelanta. Możliwe będzie także m.in. żebranie, zbieranie puszek, składanie schronień z kartonów, tresowanie gołębi oraz odkrycie sekretów alchemii alkoholu. Lokacje mają być gęsto zapełnione ciekawymi postaciami oraz misjami. Wszystko to ukazane zostanie z dużym przymrużeniem oka i autorzy nie zamierzają silić się na realizm fabularny. Dzięki temu podczas kampanii będziemy mogli np. rozwiązać tajemnicę szczuroludzi mieszkających w kanałach.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej