Broken Sword: The Sleeping Dragon na nadchodzących targach ECTS
Klasyka gatunku gier przygodowych powraca. Przed blisko rokiem panowie z zespołu Revolution Software przyznali, że rozpoczynają tworzenie trzeciej części znanej i cenionej serii Broken Sword. Teraz oficjalnie oświadczyli, że na targach ECTS, 29 sierpnia, przedstawią swoje dotychczasowe postępy w produkcji. Co prawda wszystko ma się odbyć za zamkniętymi drzwiami na ekskluzywnej konferencji prasowej, jednak mimo to relacje z tego wydarzenia w niedługim czasie pojawią się w sieci i na własne oczy zobaczymy co tak naprawdę reprezentuje sobą Broken Sword: The Sleeping Dragon.
Klasyka gatunku gier przygodowych powraca. Przed blisko rokiem panowie z zespołu Revolution Software przyznali, że rozpoczynają tworzenie trzeciej części znanej i cenionej serii Broken Sword. Teraz oficjalnie oświadczyli, że na targach ECTS, 29 sierpnia, przedstawią swoje dotychczasowe postępy w produkcji. Co prawda wszystko ma się odbyć za zamkniętymi drzwiami na ekskluzywnej konferencji prasowej, jednak mimo to relacje z tego wydarzenia w niedługim czasie pojawią się w sieci i na własne oczy zobaczymy co tak naprawdę reprezentuje sobą Broken Sword: The Sleeping Dragon.
Przypominam, że w świetle dotychczasowych danych Broken Sword 3: The Sleeping Dragon ma się znacznie różnić od swych poprzedniczek. Rozgrywka składać się będzie z typowego dla gier przygodowych rozwiązywania zagadek, łączenia pozornie niepowiązanych faktów w logiczną całość i rozmawiania z napotkanymi ludźmi; oraz elementów akcji typu: eksploracja, śledzenie, skradanie, skakanie, wspinanie się, pływanie, pokonywanie przeszkód, itd. Przy czym zespól Revolution zapewnia, iż nie należy kojarzyć zawartych w BS3 elementów akcji z np. serią Tomb Raider, a raczej z Shenmue. Znaczy to, że przez pojęcie „akcja”, rozumie się specjalnie przygotowane wstawki animowane, w których gracz musi naciskać odpowiednie klawisze - przykładowo by uchylić się przed lewym sierpowym nacisnąć klawisz „strzałka w prawo”. Całkowicie zmodyfikowany zostanie interfejs gry, do sterowania będzie wykorzystywana tylko i wyłącznie klawiatura, a całość akcji zostanie przedstawiona przy pomocy w pełni trójwymiarowej grafiki, aczkolwiek nadal wykonanej w charakterystycznym „rysowanym” stylu. Dostępne dziś informacje kończy wiadomość, że bohaterami gry będą znani z części poprzednich George i Nico, a fabuła będzie iście epickich rozmiarów.
Właściwa produkcja Broken Sword: The Sleeping Dragon trwa już sześć miesięcy i twórcy spodziewają się, że gra trafi do sklepów pod koniec 2003 roku.