Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 listopada 2017, 11:21

autor: Adrian Werner

Bladebound - polski hack'n'slash rozpoczął podbój rynku mobilnego

Na mobilnych systemach iOS i Android zadebiutowała pełna wersja gry Bladebound, czyli RPG-a akcji, za którego opracowanie odpowiada katowicki zespół Artifex Mundi.

BLADEBOUND W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Artifex Mundi
  2. Wydawca: Artifex Mundi
  3. Gatunek: RPG akcji
  4. Platforma: iOS, AND
  5. Model biznesowy: free-to-play

Po wielomiesięcznych testach w ramach tzw. soft-launchu doczekaliśmy się wreszcie premiery pełnej wersji Bladebound, czyli RPG akcji typu hack’n’slash, które opracowało polskie studio Artifex Mundi. Gra dostępna jest na systemy iOS oraz Android i na obu korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami.

Na premierę gry przygotowano imponujący zwiastun CG, który opracowano we współpracy z węgierską firmą Puppetworks, czyli zespołem, który wcześniej brał udział w produkcji filmu animowanego Final Fantasy: Kingslaive, a także trailerów takich gier jak The Crew, Extinction, Spellforce III czy Dawnbringer.

Artifex Mundi do tej pory specjalizowało się w casualowych przygodówkach z ukrytymi obiektami (ang. hidden object) i Bladebound jest debiutem studia w kategorii RPG-ów akcji. Wszystko wskazuje jednak na to, że zespół sprawdził się w nowej roli i opracował produkcję godną uwagi fanów gier hack’n’slash.

Jak na tytuł tego rodzaju przystało, Bladebound koncentruje się głównie na walce za pomocą mocno zręcznościowego systemu walki, umożliwiającego korzystanie z bogatego arsenału ataków, zaklęć i kombosów. Do wyboru są trzy poziomy trudności, a poza obszerną kampanią fabularną gra pozwala również na rywalizowanie z innymi graczami na arenach.

Wszystko to ukazane jest w ładnej trójwymiarowej oprawie graficznej, wykonanej w pełnym kolorów, lekko kreskówkowym stylu.

  1. Bladebound w App Store
  2. Bladebound w Google Play
  3. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej