autor: Marek Grochowski
BioShock 2 jednocześnie na PC i konsolach, Ken Levine mówi o kolejnym projekcie
Jak donosi serwis Computer and Video Games, druga odsłona gry BioShock trafi na rynek pod koniec bieżącego roku i ukaże się równocześnie na wszystkich zapowiedzianych platformach - komputerach osobistych oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Przypomnijmy, że pierwsza część serii trafiła najpierw na PC i X360, by rok później dotrzeć w odświeżonej wersji do posiadaczy PS3.
Jak donosi serwis Computer and Video Games, druga odsłona gry BioShock trafi na rynek pod koniec bieżącego roku i ukaże się równocześnie na wszystkich zapowiedzianych platformach - komputerach osobistych oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Przypomnijmy, że pierwsza część serii trafiła najpierw na PC i X360, by rok później dotrzeć w odświeżonej wersji do posiadaczy PS3.
Przedstawiciel studia 2K Marin, producenta BioShocka 2, zapowiedział ponadto, że wkrótce poznamy detale na temat trybu multiplayer nadchodzącego hitu. Tymczasem główny projektant „jedynki”, Ken Levine, który mimo że nie pracuje bezpośrednio nad sequelem, cały czas sprawuje nad nim merytoryczną pieczę, wypowiedział się ostatnio na temat swojego kolejnego przedsięwzięcia, tajemniczej gry tworzonej w studiu 2K Boston.
„Skupiamy się na projekcie, który prawdopodobnie całkowicie zaskoczy naszych odbiorców, jednak kiedy gracze go ujrzą, szybko się doń przekonają. (…) Poza narracją, z której jesteśmy znani, nasz tytuł zaoferuje również unikalny gameplay, będący nowym doświadczeniem nawet dla nas samych”. Z zaspokojeniem ciekawości musimy się jednak wstrzymać, bo Levine studzi emocje, mówiąc: „Póki co, nie pokazujemy nikomu naszego projektu i przez pewien czas się t o nie zmieni” . Producent sugeruje też, że najwcześniej szczegóły gry będą mogli poznać ludzie, którzy zasilą wkrótce szeregi programistów 2K Boston – firma zamierza rekrutować świeżych pracowników na imprezie Game Developers Conference, która w przyszłym tygodniu odbędzie się w San Francisco.