Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 maja 2011, 17:50

autor: Adrian Werner

Beyond Good & Evil 2 oraz I Am Alive wciąż w produkcji

Dzisiaj pisaliśmy o raporcie finansowym Ubisoftu, w którym znalazła się informacja, że kilka projektów tego wydawcy zostało skasowanych. Nie ujawniono wtedy o jakie tytuły chodzi, wiec blady strach padł na graczy wyczekujących gier Beyond Good & Evil 2 oraz I Am Alive. Na szczęście okazało się, że obu tym produkcjom nic na razie nie grozi.

Dzisiaj pisaliśmy o raporcie finansowym Ubisoftu, w którym znalazła się informacja, że kilka projektów tego wydawcy zostało skasowanych. Nie ujawniono wtedy o jakie tytuły chodzi, wiec blady strach padł na graczy wyczekujących gier Beyond Good & Evil 2 oraz I Am Alive. Na szczęście okazało się, że obu tym produkcjom nic na razie nie grozi.

Beyond Good & Evil 2 oraz I Am Alive wciąż w produkcji - ilustracja #1

Beyond Good & Evil 2

Przedstawiciel Ubisoftu wyjawił serwisowi Eurogamer, że wszystkie skasowane projekty nigdy nie zostały ujawnione szerokiej publiczności. Tym samym zarówno I Am Alive, jak i Beyond Good & Evil 2 wciąż znajdują się w produkcji, choć na chwilę obecną wydawca nie jest gotowy podzielić się ze światem nowymi informacjami na ich temat.

Plotki o zawieszeniu prac nad Beyond Good & Evil 2 nie są niczym nowym, więc trudno się dziwić nerwowym reakcjom fanów na każdy strzęp informacji wypływający z obozu wydawcy. W sierpniu zeszłego roku Yves Guillemot (prezes Ubisoftu) starał się uspokoić graczy, twierdząc, że za długi cykl produkcyjny tej gry odpowiedzialna jest chęć uczynienia jej perfekcyjną pod każdym względem. Firma nie ukrywa, że wypuszczona niedawno odświeżona wersja pierwszej odsłony serii jest pewnego rodzaju papierkiem lakmusowym, który ma sprawdzić czy marka jest w stanie zainteresować współczesnych odbiorców.

Natomiast o I Am Alive po raz ostatni słyszeliśmy w lutym tego roku. Dowiedzieliśmy się wtedy, że projekt został odebrany zespołowi Darkworks i przekazany w ręce wewnętrznego studia Ubisoftu w Szanghaju. Ponadto mocnemu przeobrażeniu uległa konstrukcja całej gry i najprawdopodobniej pojawi się ona jako produkcja przeznaczona do dystrybucji elektronicznej na serwisach Xbox Live Arcade oraz PlayStation Network. Niestety, wiele wskazuje również na to, że wersja pecetowa została skasowana.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej