Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 października 2023, 09:18

autor: Adrian Werner

Beast, polskie RPG w Karpatach, ukaże się już na dniach we wczesnym dostępie

Poznaliśmy datę premiery polskiego RPG-a Beast w Steam Early Access. Podróż do mrocznych Karpat rozpoczniemy już w przyszłym tygodniu.

Źródło fot. False Prophet
i

Zlokalizowane w Warszawie studio False Prophet wypuściło nowy zwiastun Beast, czyli taktycznego RPG-a osadzonego w fantastycznej wersji mrocznego średniowiecza. Ogłoszono również, że gra zadebiutuje we wczesnym dostępie 25 października 2023 roku.

Produkcję będzie można kupić w Steam Early Access. Twórcy przewidują, że premiera wersji 1.0 nastąpi w przyszłym roku. W momencie startu wczesnego dostępu gra nie zaoferuje polskiej wersji językowej, ale twórcy mają w planach dodanie różnych lokalizacji w późniejszym terminie.

Wersja Beast, która w przyszłym tygodniu zadebiutuje we wczesnym dostępie, zawierać ma 20 misji, dwóch grywalnych bohaterów, siedem klas przeciwników, 11 typów wrogów oraz 40 rodzajów broni.

Ponadto na karcie gry w serwisie Steam udostępniono wymagania sprzętowe, choć na razie tylko minimalne.

Beast – minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: AMD Ryzen 3 3100 / Intel Core i5-9400F lub lepszy
  2. Karta graficzna: AMD Radeon RX 560 / Nvidia GeForce GTX 1050 lub lepsza
  3. Wersja DirectX: 11
  4. Pamięć RAM: 16 GB
  5. Miejsce na dysku: 50 GB
  6. System operacyjny: Windows 10 64-bit

Co ważne, gra została przetestowana na Steam Decku i ma dobrze działać na tym urządzeniu.

Przypomnijmy, że akcja Beast będzie toczyła się w Karpatach. Rozgrywka skoncentruje się na turowych potyczkach na mapach pozbawionych heksów czy kwadratowych pól.

Wydanie Early Access ma być tańsze niż 1.0, a dodatkowo, w podzięce za kupno wczesnej wersji, gracze otrzymają w ramach tzw. Loyal Edition cyfrowy artbook, soundtrack, zestaw tapet oraz unikalne skórki dla broni i ekwipunku.

  1. Beast na Steamie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej