Battlefield: Bad Company 2 - szczegóły pecetowej bety oraz brak wsparcia dla modów
Użytkownicy PlayStation 3 już od dłuższego czasu mogą się cieszyć betą Battlefield: Bad Company 2. Teraz, na oficjalnym blogu ujawniono wreszcie szczegóły nadchodzących pecetowych testów tej gry.
Użytkownicy PlayStation 3 już od dłuższego czasu mogą się cieszyć betą Battlefield: Bad Company 2. Teraz, na oficjalnym blogu ujawniono wreszcie szczegóły nadchodzących pecetowych testów tej gry.
Beta ruszy 28 stycznia i potrwa do 25 lutego. Udostępniona zostanie pokryta śniegiem mapa Port Valdez, na której w trybie Rush toczyć boje będzie mogło do 32 graczy. Dostępne mają być czołgi, quady i pojazdy opancerzone. Możliwość wzięcia udziału w testach zapewnioną mają ci, którzy zamówią grę przed premierą w EAStore lub Gamestop. Prawdopodobnie zostanie to rozciągnięte także na inne sklepy i serwisy dystrybucji elektronicznej, jednak Electronic Arts wciąż jeszcze uzgadnia szczegóły takiej współpracy. Ponadto trwają prace nad dostępną dla wszystkich betą gry na serwisie Steam, choć DICE nie jest w stanie zagwarantować, że na pewno dojdzie to do skutku.
Pecetowa wersja Battlefield: Bad Company 2 do walki z cheaterami wykorzysta Punkbustera, choć podobnie jak w Battlefield 2 oraz Battlefield 2142 będziemy mogli wyłączyć tę opcję w przypadku rozgrywek niewpływających na rankingi graczy. Twórcy nie przewidują niestety wsparcia dla tworzonych przez fanów modyfikacji, choć według DICE możliwości konfiguracji serwerów są tak rozbudowane, że otrzymamy możliwość sporej ingerencji w istotne szczegóły rozgrywki. Co do samych dedykowanych serwerów, nie każdy będzie mógł pobrać odpowiednie pliki, potrzebne do ich założenia. Nie wiadomo jednak jeszcze, jakie kryteria mają decydować o tym, kto uzyska do nich dostęp.
Przypomnijmy, że Battlefield: Bad Company 2 ma zadebiutować na rynku europejskim 5 marca. Znając Electronic Arts możemy się spodziewać, że polska premiera nastąpi tego samego dnia. Ostrzącym sobie zęby na tę produkcję polecamy zapoznanie się z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi.