Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 stycznia 2014, 13:13

autor: Artur Raciborski

Battlefield 4 – nadchodzi miesiąc podziękowań dla graczy. Usługa Premium ma już 1,6 mln subskrybentów

Studio EA DICE zapowiedziało, że luty będzie miesiącem podziękowań dla graczy. Fanów Battlefielda 4 czeka weekend z podwójnym doświadczeniem i wiele innych niespodzianek. Oprócz tego firma Electronic Arts, wydawca Battlefield 4, pochwaliła się, że usługa Premium ma już 1,6 mln subskrybentów.

Dla fanów Battlefielda 4 zapowiada się świetny miesiąc. - Battlefield 4 – nadchodzi miesiąc podziękowań dla graczy. Usługa Premium ma już 1,6 mln subskrybentów - wiadomość - 2014-01-29
Dla fanów Battlefielda 4 zapowiada się świetny miesiąc.

Battlefield 4 okazał się pełen błędów i niedoróbek – mimo starań studia DICE, produkcja nadal boryka się z problemami utrudniającymi rozgrywkę. Firma chce jednak docenić graczy, którzy zaufali i kupili, a także nadal aktywnie wspierają jej produkt. Z tego powodu DICE przygotowało kilka niespodzianek dla fanów. Przede wszystkim, w lutym zostanie zorganizowany jeden weekend z podwójnym doświadczeniem, a więc zdobywanie kolejnych poziomów będzie dwa razy szybsze. Na razie nie podano, o który weekend chodzi. Poza tym, każdego dnia lutego, gdy zalogujecie się do gry, dostaniecie po jednym battlepacku. W weekendy będą to srebrne battlepacki, natomiast w inne dni tygodnia brązowe. Paczki te będą zawierały bonusową broń, kamuflaże i dodatkowe doświadczenie.

W lutym gracze dostaną też możliwość pobrania paczek, które odblokują wszystkie pistolety i granaty z podstawowej wersji gry. Posiadacze kont Premium będą mogli zdobyć strzelby i bronie DMR. Jakby tego było mało, DICE szykuje misje dla całej społeczności graczy, by ci mogli zdobyć złote battlepacki. Dla przykładu, pierwsze zadanie będzie polegało na zebraniu określonej liczby nieśmiertelników w wyznaczonym czasie.

Na razie zespół DICE wstrzymał pracę nad kolejnymi projektami do czasu naprawienia wszystkich usterek w Battlefieldzie 4. Nie przeszkadza to jednak przedstawicielom EA w chwaleniu się wynikami finansowymi usługi Premium dla Battlefield 4, która jest specjalnym pakietem dającym m.in. dostęp do wszystkich dodatków i ekskluzywnych przedmiotów w grze. Koncern EA poinformował, że korzysta z niej 1,6 mln użytkowników. Jest to świetny wynik biorąc pod uwagę, że od premiery Battlefielda 4 na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3 minęły zaledwie 3 miesiące. Dla porównania, Battlefield 3 potrzebował aż 9 miesięcy, żeby zdobyć 1,3 mln subskrybentów usługi Premium.

Battlefield 4 jest czwartą odsłoną serii strzelanek pierwszoosobowych stworzoną przez szwedzkie studio EA DICE. Cykl Battlefield kładzie ogromny nacisk na tryb multiplayer, z którego jest najbardziej znana. Znakiem rozpoznawczym marki jest również system destrukcji pozwalający na niszczenie otoczenia.

W trybie solowym wcielamy się w Reckera, członka elitarnej amerykańskiej jednostki wojskowej o nazwie Tombstone. Akcja gry toczy się w większości w Chinach, a głównym celem jest uratowanie grupy VIP-ów przetrzymywanych w Szanghaju. Z powodu działań jednostki Tombstone i napięć politycznych pomiędzy USA, Rosją i Chinami dochodzi jednak do globalnego konfliktu, którego powstrzymanie leży w rękach gracza.

Battlefield 4 wydany został w październiku na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3. Miesiąc później swoją wersję gry otrzymały konsole nowej generacji – Xbox One i PlayStation 4.