Battlefield 2042 dostał coś, na co gracze CSGO liczą od dawna
Battlefield 2042 dostał przy okazji sezonu drugiego opcję, którą gracze CSGO proponowali niedawno Valve. Firma Gabe'a Newella dotychczas nie zainteresowała się tym tematem.
Aktualnie w Battlefield 2042 trwa drugi sezon. Wprowadził on choćby nową mapę, specjalistę, bronie i pojazdy. Wraz z nim DICE zdecydowało się na możliwość zmiany sposobu wyświetlania się tego, jak będziemy widzieli ekran po zetknięciu się z tzw. flashem.
Od teraz po wejściu w opcje gry można włączyć tryb ciemny dla granatów hukowo-błyskowych. Po jego aktywacji „flashe” nie będą już sprawiały, że ekran będzie wypełniał się bielą, ale ogarnie go czerń.
Przydatność tej opcji jest subiektywna, ponieważ gracze mają różną wrażliwość na światło i grają w odmiennych warunkach. Opcja mogła zostać umieszczona w Battlefieldzie 2042 z myślą o osobach zmagających się z nadwrażliwością na światło lub preferujących granie w ciemnym pomieszczeniu.
Co ciekawe, w maju br. jeden z fanów Counter-Strike: Global Offensive poruszył kwestię efektu zetknięcia się z granatem błyskowym. Przedstawił dwa koncepty działania flasha – gracze mieli mieć styczność z czarnym lub rozmytym ekranem. Valve dotychczas nie wprowadziło propozycji fana, więc gracze CSGO muszą dalej czekać, boleśnie ślepnąc od światła w trakcie biegu do punktu B.