autor: Mateusz Kądziołka
Batman: Arkham City - prezentacja technologii PhysX
Na kanale Youtube firmy Nvidia pojawił się materiał filmowy prezentujący możliwości technologii PhysX zastosowanej w pecetowej wersji gry Batman: Arkham City.
Wygląda na to, że studio RockSteady stara się jak może, by zadośćuczynić graczom opóźnienie premiery pecetowej wersji Batman: Arkham City. Dzisiaj na kanale Youtube firmy Nvidia pojawił się filmik ukazujący możliwości oferowane przez technologię PhysX.
Materiał wideo trwa niecałe półtorej minuty, a samo porównanie obydwu wersji zaczyna się około trzydziestej sekundy. Różnice pomiędzy grą uruchomioną na kartach grafiki Geforce 8800GT i GeForce GTX 560 są bardzo widoczne. Oczywiście nie ma to żadnego wpływu na rozgrywkę, jednak estetów i wielbicieli fajerwerków graficznych z pewnością zainteresuje „podkręcona” wersja Batman: Arkham City.
Firma Nvidia zapowiedziała, że wkrótce pojawią się kolejne materiały ukazujące najnowszą grę studia RockSteady. Zaprezentują one 3D Vision, DirectX 11, anti-aliasing oraz teselację. Warto przy okazji zaznaczyć, że Batman: Arkham City uruchomiony na GeForce 8800 GT działa bardzo dobrze, więc posiadacze opublikowanej wczoraj minimalnej konfiguracji sprzętowej nie powinni martwić się o utratę płynności podczas gry.
Przypominamy, że pecetowa wersja Batman: Arkham City pojawi się w Polsce 18 listopada. Europejscy posiadacze konsol Xbox 360 i PlayStation 3 będą mogli w nią zagrać już jutro. Dotychczasowe oceny gry są bardzo wysokie, więc fani Mrocznego Rycerza nie powinni się zawieść na najnowszej produkcji studia RockSteady.
- Nietoperz w jeszcze lepszej formie - recenzja gry Batman: Arkham City
- Batman: Arkham City - seksowna Catwoman
- Poprzednio w Batmanie
- Video Robin
- Kult Mrocznego Rycerza