autor: Marcin Skierski
Batman: Arkham City na PC z obsługą DirectX 11, PhysX oraz NVIDIA 3D Vision
Zespół RockSteady Studios wynagrodzi pecetowym graczom dłuższy czas oczekiwania na premierę gry Batman: Arkham City. Komputerowa wersja zaoferuje wsparcie dla DirectX 11, PhysX oraz stereoskopowego 3D.
Dyrektor techniczny Ben Wyatt ze studia RockSteady ujawnił kilka szczegółów na temat pecetowej wersji gry Batman: Arkham City.
W wywiadzie dla serwisu PC Games Hardware rozmówca zdradził, że Batman: Arkham City na PC zaoferuje wsparcie dla bibliotek DirectX 11 oraz technologii NVIDIA 3D Vision. Dzięki temu gracze będą mogli zobaczyć m.in. efekt teselacji, lepsze cienie, poprawione tekstury oraz opcję wyświetlania obrazu w stereoskopowym 3D.
Wprowadzone zostanie także rozwiązanie PhysX w wersji 2.8.4. Pozwoli to na zaimplementowanie rozbudowanego systemu fizyki, większych możliwości destrukcji otoczenia i realistycznie poruszających się elementów ubioru. Autorzy zaznaczają, że do w pełni efektywnego wykorzystania technologii PhysX rekomendowana jest karta graficzna firmy Nvidia.
Powyższe udogodnienia powinny w pewien sposób zrekompensować niedawne opóźnienie premiery komputerowej edycji. Na konsolach produkcja ukaże 21 października w Europie i trzy dni wcześniej w Stanach Zjednoczonych, podczas gdy pecetowcy będą musieli poczekać do listopada. Deweloper wciąż nie ustalił dokładnej daty.
Batman: Arkham City przygotowywany jest z myślą o PlayStation 3, Xboksie 360 oraz PC. W naszym kraju tytuł zostanie wydany przez firmę Cenega w angielskiej wersji językowej z polskimi napisami na wszystkich platformach.
- Zapowiedź – gamescom 2011 – nasze wrażenia
- Zapowiedź – E3 2011 – już graliśmy!
- Video Joker
- Video gamescom 2011 Mr. Freeze
- Video Pingwin
- Video Człowiek Zagadka
- Video gameplay #2
- Video gameplay #1
- Video E3 2011 - Catwoman