autor: Artur Falkowski
Bardzo dobre wyniki sprzedaży gry Scarface w USA
Scarface: The World is Yours jest kolejną po Godfather i Reservoir Dogs wzorowaną na głośnym filmie grą gangsterską, która ukazała się w przeciągu tego roku. Pomimo tego, że krytycy nie rozpływali się zbytnio w zachwytach nad tą produkcją, sprzedaje się ona całkiem nieźle i podbija amerykańskie listy bestsellerów.
Scarface: The World is Yours jest kolejną po Godfather i Reservoir Dogs wzorowaną na głośnym filmie grą gangsterską, która ukazała się w przeciągu tego roku. Pomimo tego, że krytycy nie rozpływali się zbytnio w zachwytach nad nią, produkcja sprzedaje się całkiem nieźle i podbija amerykańskie listy bestsellerów.
Przygody Tony’ego Montano, w którego w filmowym pierwowzorze wcielił się Al Pacino, świetnie sobie radzą na wszystkich konsolach, na które zostały wydane: PS2, Xbox i PSP.
Zgodnie z informacjami podanymi przez NPD Group, w przeciągu października sprzedało się 366 tysięcy egzemplarzy gry na PS2 w wydaniach standardowych i kolekcjonerskich. Przyniosło to niemal dziewiętnaście milionów dolarów dochodu. Wersja na Xboksa sprzedała się w 110 tysiącach kopii i zarobiła około pięć i pół miliona dolarów.
Odbiegająca od wersji na konsole stacjonarne gra na PSP: Scarface: Power, Money, Respect również świetnie sobie poradziła, stając się dla tej konsoli najlepiej sprzedającym się tytułem miesiąca. Przebiła nawet najnowszą odsłonę Madden NFL 07. Nabywców znalazło trzydzieści siedem tysięcy egzemplarzy, co przyniosło wydawcy, Vivendi Games, kolejne półtora miliona dolarów.
O wiele gorzej poradziła sobie wersja na PC. Sprzedało się zaledwie dziewięć tysięcy kopii, co przekłada się na niecałe czterysta pięćdziesiąt dolarów zysku.