autor: Krzysztof Bartnik
„Bandyci” i Indiana Jones – poprawki systemowe
W ciągu świątecznego weekendu, na fale Internetu "wypłynęły" dwie poprawki systemowe aktualizujące gry: Bandits: Phoenix Rising oraz Indiana Jones and the Emperors Tomb, do wersji (odpowiednio) 1.1 i 1.01. Pliki dostępne są już do pobrania z naszego serwera FTP, a poniżej znajdziecie listę poprawek, jakie wprowadzają do rzeczonych produkcji.
W ciągu świątecznego weekendu, na fale Internetu "wypłynęły" dwie poprawki systemowe aktualizujące gry: Bandits: Phoenix Rising oraz Indiana Jones and the Emperors Tomb, do wersji (odpowiednio) 1.1 i 1.01. Pliki dostępne są już do pobrania z naszego serwera FTP, a poniżej znajdziecie listę poprawek, jakie wprowadzają do rzeczonych produkcji.
Patch do gry Bandits: Phoenix Rising (zajmuje 5,8 MB):
- zmienia balans rozgrywki (dodaje do gry dwie nowe bronie - the Sharkbite oraz the Scrapmaker, zwiększa/zmniejsza pancerz niektórych pojazdów, itp.);
- poprawia działanie na komputerach wyposażonych w Windows XP;
- dodaje nowy poziom do trybu multiplayer;
- ułatwia graczom wprowadzanie dowolnych modyfikacji do kodu (umożliwia otwarcie i edycję plików .xml);
- zwiększa stabilność programu na komputerach z kartami graficznymi firm ATI oraz nVidia;
- eliminuje drobne błędy związane z niektórymi zadaniami w kampanii dla pojedynczego gracza;
Patch do gry Indiana Jones and the Emperors Tomb (“waży” 13,2 MB):
- poprawia opcje konfiguracyjne kontrolerów gry;
- likwiduje błąd z zawieszaniem się programu na komputerach wyposażonych w kartę graficzną Matrox Parhelia;
- pozwala na kontynuację gry po zminimalizowaniu programu;
- usuwa problemy z zawieszaniem się gry przy niestandardowych ustawieniach graficznych;
- likwiduje również błędy występujące na komputerach wyposażonych w karty graficzne, które nie wspierają efektu Pixel/Vertex Shader;
- modyfikuje pomniejsze elementy rozgrywki;