Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 czerwca 2003, 07:48

Baldur’s Gate III, Half-Life 2 na Xboxa – oficjalne, wyjaśniające oświadczenia prasowe

Wczoraj świat obiegły trzy wielce interesujące, aczkolwiek nieoficjalne i niepotwierdzone informacje dotyczące kolejno: produkcji gry Baldur’s Gate III, produkcji gry Fallout 3, a także rzekomego nie pojawienia się Half-Life 2 na konsoli Xbox (co przeczyło wcześniejszym doniesieniom). Niedługo po tych rewelacjach dwie z nich zostały oficjalnie zdementowane przez przedstawicieli odpowiednich firm developerskich czy wydawniczych.

Wczoraj świat obiegły trzy wielce interesujące, aczkolwiek nieoficjalne i niepotwierdzone informacje dotyczące kolejno: produkcji gry Baldur’s Gate III, produkcji gry Fallout 3, a także rzekomego nie pojawienia się Half-Life 2 na konsoli Xbox (co przeczyło wcześniejszym doniesieniom). Niedługo po tych rewelacjach dwie z nich zostały oficjalnie zdementowane przez przedstawicieli odpowiednich firm developerskich czy wydawniczych.

Mianowicie przedstawiciel korporacji Vivendi Universal Games, zajmujący się m.in. sprawami i dystrybucją gier firmy Interplay, stwierdził jednoznacznie, iż „Baldur's Gate 3 nie jest w chwili obecnej produkowany” , a co więcej dodał, że „Na dzień dzisiejszy nie ma też żadnych planów by stworzyć Baldur's Gate 3” . Jak widać, ktoś ze sklepu EBGames zrobił fanom tego cyklu nieprzyjemnego psikusa...

Kolejną obaloną rewelacją są wczorajsze doniesienia dotyczące tego, że Half-Life 2 nie zostanie wydany na konsoli Xbox. Otóż, Doug Lombardi z Valve Software, zaprzeczył słowom Davida Hufforda z Microsoftu i świadczył, że jego zespół przygotowuje wersje gry na konsolę Xbox oraz na komputery PC. Stwierdził też, że Half-Life 2 na PC zostanie wydany 30 września, zaś termin wydania wersji na Xboxa zostanie ujawniony w przyszłości.

Teraz pozostaje tylko czekać na wyjaśnienie sprawy produkcji Fallout 3...

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej