Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 listopada 2015, 09:52

autor: Adrian Werner

Assassin's Creed: Syndicate zawitało na pecety

Kilka tygodni po premierze konsolowej doczekaliśmy się wreszcie wydania pecetowej wersji gry Assassin’s Creed: Syndicate. Ubisoft wypuścił od razu także pierwszy patch, naprawiający błędy i ulepszający optymalizację.

Wiktoriańscy asasyni zawitali wreszcie na pecety. - Assassin's Creed: Syndicate zawitało na pecety - wiadomość - 2015-11-19
Wiktoriańscy asasyni zawitali wreszcie na pecety.

Gracze konsolowi już od kilku tygodni cieszą się swoją wersją Assassin’s Creed: Syndicate, czyli najnowszą odsłoną popularnego cyklu przygodowych gier akcji firmy Ubisoft. Teraz do zabawy wreszcie mogą dołączyć także pecetowcy, gdyż wydanie komputerowe właśnie trafiło do sprzedaży, zarówno w wersji cyfrowej, jak i pudełkowej. W naszym kraju rodzimy oddział wydawcy przygotował lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Przed rozpoczęciem rozgrywki warto pobrać wypuszczonego w dniu premiery patcha 1.12. Poprawia on sporo mniejszych błędów interfejsu, silnika i opcji sieciowych, jak również wprowadza ulepszenia optymalizacji, zwłaszcza dla konfiguracji korzystających z wielu kart graficznych. Ponadto aktualizacja sprawia, że efekty PCSS oraz HBAO+ prezentują się ładniej.

Osobom zainteresowanym nabyciem wydania pecetowego Assassin’s Creed: Syndicate warto przypomnieć wymagania sprzętowe tej wersji.

Minimalne wymagania sprzętowe

  1. System operacyjny: Windows 7/8/10 (64-bitowy)
  2. Procesor: Intel Core i5 2400s 2.5 GHz/AMD FX 6350 3.9 GHz (lub ich odpowiedniki)
  3. Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 660/AMD Radeon R9 270 (2GB pamięci wideo z Shader Model 5.0)
  4. Pamięć RAM: 6 GB
  5. Dysk twardy: 50 GB wolnego miejsca

Zalecane wymagania sprzętowe

  1. System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (tylko wersje 64-bitowe)
  2. Procesor: Intel Core i7-3770 3.5 GHz/AMD FX-8350 4.0 GHz (lub ich odpowiedniki)
  3. Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 760 (posiadająca 4 GB pamięci wideo); wskazana GTX 970/AMD Radeon R9 280X (lub lepsze)
  4. Pamięć RAM: 8 GB
  5. Dysk twardy: 50 GB wolnego miejsca

Konsolowa wersja Assassin’s Creed: Syndicate spotkała się z dosyć ciepłym przyjęciem i według serwisu Metacritic otrzymała średnią ocen na poziomie 78% (wydanie na Xboksa One) i 77% (PlayStation 4). Nasz redaktor był trochę bardziej surowy, wystawiając grze notę 7.0/10. Generalnie deweloperzy chwaleni są za ulepszenia w mechanice skradania i wspinaczki oraz świetnie zrealizowany wiktoriański Londyn, a krytykowani za słabą historię i mało ciekawe misje.

Na razie gra wydaje się sprzedawać gorzej niż Assassin’s Creed: Unity. Ubisoft obwinia za to słabą jakość techniczną zeszłorocznej odsłony. Twórcy mają nadzieję, że to się zmieni, gdy gracze przekonają się, że Assassin’s Creed: Syndicate jest wyraźnie bardziej dopracowane.

  1. Recenzja gry Assassin's Creed: Syndicate - Święci z Londynu
  2. Assassin's Creed: Syndicate - poradnik do gry
  3. Assassin's Creed: Syndicate - kompendium wiedzy
  4. Assassin’s Creed: Syndicate – oficjalna strona gry
Assassin's Creed: Syndicate zawitało na pecety - ilustracja #3

Przyzwyczailiśmy się już, że wraz z premierą kolejnych odsłon serii do księgarni trafiają nowe powieści osadzone w uniwersum cyklu. Tak będzie również w tym wypadku i książka Assassin's Creed Underworld autorstwa Olivera Bowdena zadebiutuje na rynku amerykańskim 1 grudnia tego roku.

Na razie nie wiadomo nic na temat polskiej wersji, ale wszystkie poprzednie odsłony cyklu ukazały się w naszym kraju nakładem wydawnictwa Insignis, więc zapewne tym razem będzie podobnie.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej