Assassin’s Creed: Syndicate otrzyma dwa patche w dniu premiery
Ubisoft ujawnił, że Assassin’s Creed: Syndicate otrzyma nie jeden (jak większość gier), lecz dwa patche day-one. Na szczęście łatki będą miały dość skromne rozmiary, nieznacznie przekraczające 500 MB każda.
To, że gry otrzymują łatki (nierzadko spore) w dniu premiery, już przestało być zaskakujące. Natomiast jeszcze nie zdarzyło się chyba, aby jakaś produkcja doczekała się dwóch day-one patchów naraz – a tak właśnie będzie w przypadku Assassin’s Creed: Syndicate. Nie musi to jednak oznaczać, że Ubisoft znowu dostarczy na rynek niedopracowany produkt, jak to zdarzyło się przed rokiem z poprzednią odsłoną tej samej serii, czyli Unity (zwłaszcza w wersji PC). Obie premierowe łatki do omawianej gry akcji studia Ubisoft Quebec – oznaczone numerami 1.10 i 1.11 – będą ważyły bowiem stosunkowo niewiele. Pierwsza aktualizacja pochłonie tylko 541 MB, zaś druga będzie wiązała się z pobraniem 534 MB danych. Niestety, deweloper nie przedstawił, co dokładnie mają poprawiać owe day-one patche.
Należy pamiętać, że powyższa wiadomość dotyczy wyłącznie konsol PlayStation 4 i Xbox One, na których Assassin’s Creed: Syndicate zadebiutuje już w najbliższy piątek, 23 października (na całym świecie, również w Polsce). Wersja pecetowa, nad którą pieczę sprawuje – jak zwykle – studio Ubisoft Kiev, trafi na rynek z prawie miesięcznym opóźnieniem, tj. 19 listopada.
- Graliśmy w Assassin's Creed: Syndicate - industrialna rewolucja także w rozgrywce?
- Kompendium wiedzy o grze Assassin's Creed: Syndicate
- Oficjalna strona internetowa gry Assassin's Creed: Syndicate
Niektórym z Was być może coś nie gra w powyższym newsie, a po głowie chodzi informacja o jednym day-one patchu do Assassin’s Creed: Syndicate, za to ważącym aż 18 GB. Istotnie, taka wiadomość obiegła wczoraj Internet, ale zostało oficjalnie potwierdzone, że jest ona nieprawdziwa.