Assassin's Creed Rift drugą opóźnioną grą Ubisoftu, Schreier potwierdza
Jason Schreier zdradził, że drugą - obok Avatar: Frontiers of Pandora - grą Ubisoftu, która zalicza opóźnienie, jest Assassin’s Creed Rift, domniemana poboczna odsłona popularnego cyklu.
Wczoraj pisaliśmy o opóźnieniu Avatar: Frontiers of Pandora na następny rok fiskalny. Wspomnieliśmy wówczas, że Ubisoft przesunął premierę również innego, niezapowiedzianego tytułu. Spekulowano, że jest nim Assassin’s Creed Rift, czyli – jak wynika z przecieków – poboczna odsłona popularnego cyklu. Teraz przypuszczenia te potwierdził Jason Schreier.
W artykule opublikowanym w serwisie Bloomberg dziennikarz, powołując się na anonimowe źródła, stwierdził, że Rift pierwotnie miało się ukazać w lutym przyszłego roku. Zdecydowano jednak, iż premiera odbędzie się w maju lub czerwcu. Opóźnienie nie jest więc bardzo duże, ale ma znaczenie dla firmy. Oznacza ono bowiem, ze produkcja wejdzie do sprzedaży dopiero w kolejnym roku fiskalnym (obecny kończy się 31 marca).
Jednocześnie Jason Schreier ponownie podał, że Assassin’s Creed Rift ma być osadzone na Bliskim Wschodzie. Produkcja ta miała pierwotnie być dodatkiem do Valhalli, ale postanowiono zrobić z niej osobny projekt, który zapełni lukę wydawniczą.
Ponadto wczoraj pojawiły się pogłoski, że Ubisoft pracuje obecnie nad jeszcze jedną częścią Assassin’s Creed, która nosi nazwę kodową Red. Według Schreiera jednak będzie to nie osobna gra, lecz część AC Infinity.