Główny scenarzysta Assassin’s Creed powraca do Ubisoftu
Siedem i pół miesiąca – dokładnie tyle potrwał „rozwód” Darby’ego McDevitta z Ubisoftem. Dyrektor narracji w Assassin’s Creed: Valhalla i scenarzysta Black Flaga oraz Revelations powróci do prac nad serią i jest „podekscytowany dalszą podróżą”.
Mam (chyba) dobrą wiadomość dla fanów serii Assassin’s Creed. Po opuszczeniu szeregów Ubisoftu przed kilkoma miesiącami do firmy powrócił Darby McDevitt – dyrektor narracji w Assassin’s Creed: Valhalla, a także Black Flagu oraz Revelations. Na przestrzeni dekady, którą spędził w montrealskim oddziale firmy, deweloper brał również udział w tworzeniu innych odsłon cyklu, m.in. Unity czy Origins. Nic więc dziwnego, że McDevitt uznawany jest za pierwszej klasy eksperta, jeśli chodzi o „Asasynów”.
Mogą Cię zainteresować również:
- Assassin's Creed: Infinity nie będzie grą free-to-play
- Assassin's Creed Infinity odtworzy historie ze starszych gier (plotka)
- Szczegóły patcha 1.4.0 do Assassin's Creed Valhalla – nowe umiejętności i aktywności
- AC: Valhalla - terminy premier aktualizacji z nową zawartością
Powodem jego odejścia z francuskiego koncernu była oficjalnie chęć poszukiwania nowych przygód – tych upatrywał zaś w montrealskim studiu Illogika, które aktualnie pracuje nad grą A Quiet Place, bazującą na filmie o tym samym tytule (niedawno o niej pisaliśmy). Z przyczyn, których do końca nie precyzuje, Darby McDevitt postanowił jednak porzucić ów projekt i znów związać się z Ubisoftem. Jak stwierdził (via VGC):
Tak, wróciłem do Ubisoftu! Kiedy przez ostatni rok zastanawiałem się nad moją karierą, zrozumiałem, że chcę odkrywać nowe pomysły i nieznane granice. Jestem szczęśliwy, iż będę mógł się realizować w Ubisofcie, znów pracując nad marką AC. Ekscytuje mnie dalsza podróż. Czekajcie na więcej informacji!
Pola do popisu deweloperowi z pewnością nie zabraknie – oprócz trzeciego DLC do Valhalli, Ubisoft pracuje również nad Assassin’s Creed: Infinity – olbrzymią grą-usługą, która ma być swego rodzaju platformą dla serii, umożliwiając fanom podróżowanie Animusem do różnych miejsc oraz epok historycznych. Francuzom przyda się więc ktoś, kto jak nikt inny potrafi łączyć rozmaite wątki w jedną, względnie spójną całość. Nie wiemy jednak, czy inicjatywa powrotu McDevitta do Ubisoftu wyszła od dewelopera, czy od firmy.
Dyrektor narracji w Valhalli nie jest jedyną osobą, która w ostatnich miesiącach opuściła szeregi francuskiego giganta. W jego ślady poszedł m.in. Raphael Lacoste – dyrektor kreatywny od szesnastu lat związany z serią Assassin’s Creed, który obecnie współtworzy założone przez Jade Raymond studio Haven Entertainment, pracujące nad tytułem ekskluzywnym dla PlayStation.
- Oficjalna strona internetowa gry Assassin’s Creed: Valhalla
- Recenzja Assassin's Creed Valhalla – to jest Asasyn, którego szukacie
- Assassin's Creed Valhalla – poradnik do gry