autor: Szymon Liebert
Assassin’s Creed: Brotherhood popularniejszy od poprzedniej części
Firma Ubisoft przekazała, że liczba przedpremierowych zamówień gry Assassin’s Creed: Brotherhood jest wyższa od tych, które odnotowano w przypadku poprzedniej odsłony serii (Assassin’s Creed II). Wydawca jest zadowolony z wyniku, bo jest on równoznaczny z ogromnym zainteresowaniem kontynuacją planowaną na tegoroczny okres świąteczny.
Firma Ubisoft przekazała, że liczba przedpremierowych zamówień gry Assassin’s Creed: Brotherhood jest wyższa od tych, które odnotowano w przypadku poprzedniej odsłony serii (Assassin’s Creed II). Wydawca jest zadowolony z wyniku, bo jest on równoznaczny z ogromnym zainteresowaniem kontynuacją planowaną na tegoroczny okres świąteczny.
Według słów prezesa firmy, Yvesa Guillemot, w pierwszym kwartale tego roku finansowego (zakończonym z dniem 30 czerwca) gracze złożyli o 20% więcej zamówień przedpremierowych na Brotherhood w porównaniu z pre-orderami Assassin’s Creed II w podobnym okresie roku ubiegłego.
Guillemot dodał, że celem gry Assassin’s Creed Brotherhood jest dla Ubisoftu potwierdzenie, że wydawca ma pozycję jednego z najlepszych producentów rozgrywki multiplayer. Tryb sieciowy to jedna z najważniejszych nowości w następnej odsłonie serii.
Ciekawe jest to, czy marka powróci w 2011 roku. Zaprzeczył temu Jean-Francois Boivin, manager produkcji, który stwierdził, że rynek będzie musiał od niej odpocząć po wydaniu Brotherhood. Prezes firmy odmówił komentarza w sprawie, więc kwestia pozostaje otwarta.