FromSoftware tłumaczy, o co chodzi w Armored Core 6, na 12-minutowym gameplayu
Do sieci trafił 12-minutowy gameplay z Armored Core VI – nowej gry studia FromSoftware, twórców Elden Ring i Dark Souls. Deweloperzy tłumaczą, o co chodzi w tej produkcji.
Do premiery Armored Core VI: Fires of Rubicon – nowej gry studia FromSoftware, twórców Elden Ring i Dark Souls – pozostał równo miesiąc. Dlatego też wydawca, firma Bandai Namco, opublikował 12-minutowy gameplay z owej produkcji (poniżej).
Materiał koncentruje się na przedstawieniu jej założeń fabularnych – tudzież klimatu – oraz omówieniu podstaw gameplayu. Zaprezentowano m.in. działanie dopalacza szturmowego czy pionowych katapult. Ponadto udzielono kilku rad, mających ułatwić orientację w co szybszych starciach.
Mowa tu przede wszystkim o walkach z bossami, którymi kończą się niektóre misje. Podobnie jak w soulslike’ach FromSoftware, kluczem do zwycięstwa w nich będzie uważna obserwacja przeciwnika i wypatrywanie jego słabych punktów. Nie bez znaczenia okaże się również to, jak ulepszymy naszego mecha. Można go wyposażyć w różne bronie, części szkieletu – takie jak głowa czy korpus – oraz komponenty zasilania.
Armored Core VI: Fires of Rubicon ukaże się na PC, PS4, PS5, XOne i XSX/S. Gra otrzyma polską kinową lokalizację (napisy). Poniżej znajdziecie naszą świeżutką zapowiedź.
- Armored Core VI przypomina, kto rządzi w temacie mechów
- Oficjalna strona internetowa gry Armored Core VI: Fires of Rubicon