Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 stycznia 2019, 12:35

autor: Adrian Werner

Anthem z zaskakująco ograniczonym systemem mikropłatności

Studio BioWare ujawniło, że w Anthem większość przedmiotów kosmetycznych nie będzie można po prostu kupić w ramach mikropłatności. Konieczne też ma być wydanie wirtualnych monet, zdobywanych wyłącznie przez rozgrywkę.

Gra ukaże się w przyszłym miesiącu. - Anthem z zaskakująco ograniczonym systemem mikropłatności - wiadomość - 2019-01-24
Gra ukaże się w przyszłym miesiącu.
ANTHEM W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: BioWare
  2. Wydawca: Electronic Arts
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platformy: PS4, PC, XONE
  5. Data premiery: 22 lutego 2019 r.

Od premiery Anthem, czyli strzelanki MMO studia BioWare, dzieli nas niecały miesiąc. Nic więc dziwnego, że ostatnio zasypywani jesteśmy świeżymi informacjami i materiałami z tego projektu. Najnowszy zestaw konkretów dotyczy systemu mikropłatności i w tej kwestii autorzy zamierzają się wykazać zaskakującą powściągliwością, zwłaszcza jak na grę wydaną pod szyldem firmy Electronic Arts.

Już od pewnego czasu wiadomo, że mikropłatności w Anthem obejmą jedynie obiekty kosmetyczne, niemające wpływu na rozgrywkę. Teraz twórcy ujawnili, że nawet tych elementów nie będzie można po prostu kupić. W grze znajdziemy dwie waluty – Monety (ang. Coins) oraz Kryształy (ang. Shards). Pierwszą z nich zdobędziemy tylko przez rozgrywkę, a drugą nabędziemy za prawdziwe pieniądze. Co jednak ciekawe, większość przedmiotów kosmetycznych nie zdobędziemy tylko za Kryształy, gdyż wymagać mają także wydania Monet.

Innymi słowy, nie będzie można po prostu kupić sobie wszystkich przedmiotów. Nawet najbardziej majętni gracze zmuszeni zostaną do rozgrywki, gdyż bez tego zabraknie im potrzebnych Monet. Warto wspomnieć, że wcześniej BioWare potwierdziło, że wszystkie obiekty kosmetyczne w grze będzie można zdobyć poprzez rozgrywkę.

Przypomnijmy, że w grze zabraknie lootboksów. Ponadto wszystkie nowe przygody, mapy, eventy i wyzwania również dostępne będą za darmo. Autorzy stwierdzili, że jedynym elementem, który w przyszłości może kosztować prawdziwe pieniądze, będą dodatkowe typy pancerzy Javelin. Na razie nie podjęli jednak żadnych decyzji w tej kwestii.

Anthem zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra zadebiutuje 22 lutego tego roku i na wszystkich trzech platformach sprzętowych zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Warto wspomnieć, że wkrótce będziemy mogli wypróbować demo, choć w kilku kwestiach będzie ono mocno odbiegało od pełnego wydania. Subskrybenci usługi EA Access lub Origin Access zagrają w wersję demonstracyjną w dniach 25-27 stycznia. Reszta zainteresowanych będzie mogła to zrobić w dniach 1-3 lutego.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Wszystko o Anthem

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej