autor: Marek Oramus
Angry Birds debiutuje w specjalnej wersji na Facebooka
W Walentynki pojawiła się w serwisie Facebook specjalna wersja gry Angry Birds w wersji beta. Gracze mają do dyspozycji ponad 100 poziomów, urozmaicające rozgrywkę power-upy oraz rozbudowane funkcje społecznościowe.
- Debiut specjalnej wersji gry Angry Birds na Facebooka w wersji beta
- Power-upy, mikropłatności i liczne funkcje społecznościowe
Choć wśród miłośników casualowych gier platformą cieszącą się największym zainteresowaniem jest serwis społecznościowy Facebook, to do tej pory nie trafił na nią sztandarowy hit tego gatunku. Angry Birds, gdyż o tej produkcji mowa, zdobyła rzesze miłośników zarówno wśród „hardkorowych” graczy, jak i lubiących pograć przez kilka minut w wolnej chwili. Gra wydana pierwotnie w grudniu 2009 roku na platformę iOS (Apple), po ponad dwóch latach zadebiutowała w specjalnej wersji przeznaczonej na Facebooka.
Z okazji Walentynek każdy z graczy może odebrać prezent w postaci paczki power-upów.
O tym jak prezentuje się najnowsze wcielenie serii Angry Birds, możecie przekonać się tutaj. Zabawę urozmaica szereg power-upów, które zdobywamy np. wysyłając prezenty znajomym lub też kupując je za prawdziwe pieniądze. Wśród nich znajdują się między innymi „super nasionka” zwiększające rozmiar ptaków oraz „królewska proca” poprawiająca siłę i szybkość naszych podopiecznych.
Podobnie jak większość gier dostępnych w ramach serwisu Facebook, również Angry Birds stawia na liczne funkcje społecznościowe. Oprócz wspomnianego wysyłania prezentów, możemy również zapraszać do zabawy znajomych, porównywać liczbę zdobytych gwiazdek, a także „spamować” tablicę informując o poczynionych postępach.
Do tej pory mieliśmy okazję prześledzić przygody gniewnych ptaków między innymi na urządzeniach mobilnych z systemem Android oraz iOS, a także konsolach PlayStation 3, PSP i 3DS. Z kolei pecetowcy mogli ją wypróbować za pośrednictwem przeglądarki Google Chrome, a od jakiegoś czasu również poprzez konkurencyjny w stosunku do Facebooka serwis społecznościowy Google Plus. Do końca ubiegłego roku wszystkie odsłony serii zostały pobrane ponad pół miliarda razy. Z kolei w styczniu informowaliśmy, że w ciągu pierwszego dnia świąt Bożego Narodzenia produkcja studia Rovio została pobrana 6,5 miliona razy.