autor: Maciej Myrcha
America's Army na silniku UT2004
Twórcy gry America's Army poinformowali, iż trwają prace mające na celu przeniesienie kodu gry na silnik Unreal Tournament 2004. Dzięki temu nowa odsłona America's Army zyska wiele nowych funkcjonalności i wizualnych "fajerwerków". "Nowa" wersja przechodzi obecnie fazę testowania oraz usuwania zauważonych błędów i usterek.
Twórcy gry America's Army poinformowali, iż trwają prace mające na celu przeniesienie kodu gry na silnik Unreal Tournament 2004. Dzięki temu nowa odsłona America's Army zyska wiele nowych funkcjonalności i wizualnych "fajerwerków". "Nowa" wersja przechodzi obecnie fazę testowania oraz usuwania zauważonych błędów i usterek.
Ale to nie wszystko. Twórcy gry mają bardziej dalekosiężne plany i powoli krystalizuje się w ich wyobraźni przyszłość serii. A związana jest ona z najnowszym dzieckiem Epic Games, silnikiem Unreal Engine 3. Grupa osób pracujących przy tworzeniu America's Army wybrała się w zeszłym tygodniu do siedziby wspomnianej firmy Epic i dość długo przyglądała się działaniu silnika "na żywo". Jak można się było spodziewać, zrobił on dość duże wrażenie na widzach i z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że to on właśnie napędzać będzie kolejną generację gier z serii America's Army.