Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 września 2021, 10:07

autor: Adrian Werner

Alan Wake Remastered z DLSS dwukrotnie bardziej wydajny, zyskał również Deathloop

Dzięki technologii DLSS Alan Wake Remastered ma być nawet dwukrotnie bardziej wydajny. Z kolei dodanie wsparcia dla Nvidia Reflex ograniczyło przycinanie w Deathloop.

Firma Nvidia pochwaliła się, że kolejnymi grami, które otrzymają wsparcie dla technologii DLSS, będą Alan Wake Remastered oraz Industria. W obu produkcjach możemy spodziewać się nawet dwukrotnego wzrostu wydajności. Pierwszy z tytułów zadebiutuje 5 października tego roku, a drugi 30 września.

W przypadku Alan Wake Remastered dzięki DLSS wszystkie karty graficzne z serii GeForce RTX (znajdziesz je na Allegro) ma umożliwić uzyskanie ponad 60 klatek na sekundę z maksymalnymi ustawieniami graficznymi w rozdzielczości 4K. Podobnie będzie z grą Industria, gdzie Nvidia obiecuje nawet dwukrotny wzrost wydajności przy maksymalnych ustawieniach graficznych i włączonym ray tracingu. Warto dodać, że z DLSS korzysta także wydana w ubiegły piątek strzelanka Severed Steel.

Firma poinformowała również, że gry Splitgate oraz Deathloop uzyskały wsparcie dla technologii NVIDIA Reflex, która redukuje opóźnienia systemowe nawet o 50%. Powinno to być przydatne zwłaszcza w przypadku drugiej z tych produkcji, która ma spore problemy z płynnością rozgrywki.

Nowe sterowniki GeForce Game Ready

Nvidia udostępniła również nowe sterowniki GeForce Game Ready opracowane z myślą o systemie operacyjnym Windows 11. Oferują one optymalizację dla następujących gier:

  1. Alan Wake Remastered
  2. Deathloop
  3. Diablo II: Resurrected
  4. Far Cry 6
  5. Hot Wheels Unleashed
  6. Industria
  7. New World
  8. World War Z: Aftermath

Ponadto w aplikacji GeForce Experience dodano optymalne ustawienia dla gier:

  1. Bravely Default II
  2. Deathloop
  3. GRIT
  4. Icarus
  5. Myst (2021)
  6. NBA 2K22
  7. Pathfinder: Wrath of the Righteous
  8. The Legend of Heroes: Hajimari No Kiseki
  9. Twelve Minutes
  10. Vampire: The Masquerade – Bloodhunt

Sterowniki wprowadziły także obsługę nowej technologii NVIDIA Deep Learning Anti-Aliasing (DLAA) dla The Elder Scrolls Online, choć na razie funkcja ta dostępna jest tylko na serwerze testowym.

  1. Karty graficzne drożeją? Sprawdź aktualne ceny

ZASTRZEŻENIE

Firma GRY-OnLine S.A. otrzymuje prowizję od wybranych sklepów, których oferty prezentowane są powyżej. Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, żeby wybrać tylko ciekawe promocje – przede wszystkim chcemy publikować najlepsze oferty na sprzęt, gadżety i gry.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej