[AKTUALIZACJA] Wiedźmin 3 w 4K na PlayStation 4 Pro to kwestia kilku dni; łatka dla Xboksa One X w drodze
W trakcie tegorocznych targów E3 studio CD Projekt RED potwierdziło, że Wiedźmin 3: Dziki Gon zadziała w rozdzielczości 4K zarówno na Xboksie One X, jak i na PlayStation 4 Pro. Posiadacze konsoli Sony otrzymają stosowną łatkę w ciągu najbliższych kilku dni.
AKTUALIZACJA:
Jak donosi redakcja serwisu Eurogamer, Radek Adam Grabowski piastujący stanowisko senior PR managera w CD Projekt RED rzucił nowe światło na kwestię „kilku dni”, które miałyby nas dzielić od premiery opisanej poniżej łatki. Okazuje się, że aktualizacje tworzone z myślą o PlayStation 4 Pro i Xboksie One X „są w drodze”, aczkolwiek na szczegóły dotyczące wprowadzonych przez nie zmian, a także na informacje na temat ich premiery przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. Ile? Cóż, twórcy zamierzają podzielić się konkretami dopiero wtedy, „kiedy nadejdzie właściwy moment”.
Niemal w samo południe prezentowaliśmy Wam informacje pochodzące z raportu finansowego CD Projektu, z którego można było się dowiedzieć, że Wiedźmin 3: Dziki Gon wciąż sprzedaje się całkiem nieźle. Nic zatem dziwnego, że studio CD Projekt RED zamierza wywiązać się z obietnicy danej graczom jeszcze podczas tegorocznych targów E3 – mowa o specjalnych łatkach, dzięki których posiadacze PlayStation 4 Pro i Xboksa One X ujrzą Geralta z Rivii w rozdzielczości 4K.
W trakcie prezentacji podsumowującej minioną połowę roku, Adam Kiciński, czyli prezes CD Projektu, zdradził, że patch stworzony z myślą o konsoli Sony zadebiutuje w ciągu najbliższych kilku dni. Inaczej mają się sprawy z łatką przeznaczoną na Xboksa One X – ci z Was, którzy zaopatrzą się w tę konsolę, będą musieli poczekać nieco dłużej. Ile? Tego na razie nie wiadomo – Kiciński obiecuje jednak, że łatka zostanie opublikowana jeszcze przed Sylwestrem.
Konsolowym graczom nie pozostaje więc nic innego, jak czekać, z kolei pecetowcy mogą zainteresować się nową wersją moda graficznego The Witcher 3 HD Reworked Projekt, która wprowadziła między innymi ładniejszą wodę i wysokiej jakości tekstury. Jako ciekawostkę należy dodać, że kilka dni temu twórcy świętowali zbliżające się wielkimi krokami dziesiąte urodziny serii Wiedźmin i z tej okazji opublikowali dwa materiały wideo – podczas gdy jeden z nich przełamuje tak zwaną czwartą ścianę, drugi w zabawny sposób prezentuje błędy, jakie autorzy napotykali w trakcie procesu produkcji. Zainteresowani powinni zajrzeć pod ten adres.