Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 listopada 2022, 08:56

A Plague Tale: Requiem pokazało siłę dobrej historii i Game Passa; grają tłumy

A Plague Tale: Requiem to już mały sukces. Drugą część serii Asobo Studio sprawdziło ponad milion graczy.

Źródło fot. Asobo Studio | Focus Entertainment.
i

Pół miesiąca wystarczyło, by w A Plague Tale: Requiem zagrało ponad milion graczy. Firma Focus Entertainment pochwaliła się tym wynikiem we wpisie na Twitterze, w którym podziękowała graczom za sprawdzenie produkcji.

A Plague Tale: Requiem pokazało siłę dobrej historii i Game Passa; grają tłumy - ilustracja #1

Drugi rozdział historii Amicii i Hugo sprawdziły już tłumy graczy.Źródło: Focus Entertainment.

Zaznaczamy, że nie są to wyniki sprzedaży. Drugie A Plague Tale jest dostępne w usłudze Game Pass i zapewne wielu graczy sprawdziło grę w ramach tej subskrypcji. Na razie nie opublikowano danych dotyczących faktycznej sprzedaży A Plague Tale: Requiem.

W A Plague Tale: Requiem zagrasz w Game Passie – subskrypcję kupisz tutaj

Niemniej już ta statystyka to dobra wiadomość dla tych, którzy liczą na powrót do tego uniwersum. Co prawda zespół Asobo Studio na razie nie myśli o stworzeniu trzeciej odsłony, ale może się to zmienić. Kevin Choteau, reżyser Requiem, wspomniał tuż po premierze, że twórcy chcą najpierw zobaczyć, jak druga część zostanie przyjęta przez graczy.

Na razie wygląda na to, że A Plague Tale: Requiem zyskało sobie ich przychylność, o czym dobitnie świadczą oceny użytkowników Steama. Na blisko 2,5 tysiąca opinii na tej platformie (w chwili publikacji tej wiadomości) aż 90% jest pozytywnych.

Gra została też doceniona przez recenzentów, co pokazuje świeżo udostępniony trailer z notami dziennikarzy. W naszym serwisie drugie A Plague Tale otrzymało ocenę 9/10, mimo nie najlepszej optymalizacji i drobnych błędów.

ZASTRZEŻENIE

Firma GRY-OnLine S.A. otrzymuje prowizję od wybranych sklepów i usług, których oferty prezentowane są powyżej

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej