Newsy i ciekawostki na temat RoboBlitz
Ruszyła druga edycja akcji The Indie Gala - zapłać dowolną kwotę za pakiet gier niezależnych
Mateusz Kądziołka, 6 lutego 2012, 11:35
Ruszyła druga edycja akcji The Indie Gala, pozwalająca za dowolną kwotę zaopatrzyć się w pakiet gier niezależnych na PC oraz kilka albumów muzycznych. Jest to doskonała okazja na uzupełnienie swojej kolekcji, a także wsparcie organizacji charytatywnych.
Nadchodzi darmowy dodatek do RoboBlitz
Radosław Grabowski, 13 grudnia 2006, 09:44
Niepozorna gra akcji pt. RoboBlitz, dystrybuowana elektronicznie posiadaczom PeCetów i konsol Xbox 360, jest produktem o tyle interesującym, że oferuje oprawę graficzną nowej generacji, renderowaną przez silnik Unreal Engine 3.0. Pracownicy firmy Naked Sky Entertainment zapowiedzieli właśnie, iż szykują specjalne rozszerzenie swojego dzieła, traktującego o przygodach robota.
RoboBlitz dla konsoli Xbox 360 tylko w Xbox Live Arcade
Krystian Smoszna, 5 grudnia 2006, 07:26
Użytkownicy Xboksów 360 w końcu doczekają się na premierę gry RoboBlitz. Podobnie jak to miało miejsce w przypadku PeCetowej edycji programu, także i wersja na konsolę dystrybuowana będzie wyłącznie przez Internet, a dokładnie dzięki usłudze Xbox Live Arcade.
RoboBlitz debiutuje na rynku
Krystian Smoszna, 7 listopada 2006, 09:52
Niezależne, amerykańskie studio Naked Sky Entertainment wystosowało wczoraj oficjalne oświadczenie prasowe, w którym poinformowało o premierze gry RoboBlitz. Produkt ten jest pierwszym programem komputerowym opublikowanym na rynku, korzystającym z trzeciej generacji silnika Unreal Engine.
RoboBlitz ukaże się na rynku za pośrednictwem usługi Steam
Krystian Smoszna, 12 października 2006, 07:58
Już wkrótce lista gier oferowanych w systemie elektronicznej dystrybucji Steam zostanie powiększona o kolejny tytuł. Firma Valve Corporation zawarła porozumienie z niezależnym studiem Naked Sky Entertainment, rozpoczynając tym samym przygotowania do publikacji gry RoboBlitz.
70% redukcja tekstur - czyżby rewolucja graficzna?
Artur Falkowski, 5 października 2006, 10:40
Do tej pory tak było, że wraz z rozwojem kolejnych generacji gier zwiększała się ilość miejsca przez nie zajmowanego. Kiedyś do zabawy wystarczyło kilkadziesiąt kilobajtów programu, obecnie rozciągające się na parę gigabajtów produkcję nikogo już nie dziwią. Cóż więc powiecie na rozwiązanie pozwalające zmniejszyć wielkość plików graficznych o 70%? Niemożliwe, a jednak prawdziwe!
RoboBlitz – nadchodzi graficzna rewolucja?
Bartłomiej Kossakowski, 21 lipca 2006, 12:43
Gra RoboBlitz zapowiada swego rodzaju rewolucję jeśli chodzi o gry przeznaczone dla konsoli Xbox 360, dostępne w ramach usługi Xbox Live Arcade. Do tej pory były tam zebrane pozycje w stylu retro, przyciągające graczy ze względu na dobrą zabawę, ale nie zawsze prezentujące najwyższy poziom jeśli chodzi o oprawę graficzną. Wraz z nadejściem omawianej pozycji, ta sytuacja się zmieni.
Unreal Engine 3 w pełnej wersji gry RoboBlitz już wkrótce na PC i konsoli Xbox 360
Radosław Grabowski, 23 marca 2006, 10:10
Zespół programistów ze studia Naked Sky Entertainment zapowiada, że niewiele czasu dzieli nas już od debiutu trójwymiarowej gry akcji o nazwie RoboBlitz. Na nowej oficjalnej witrynie internetowej niniejszego tytułu znaleźliśmy dla Szanownych Czytelników szereg dość ciekawych informacji tekstowych, jak również pakiet świeżych screenshotów.
Sprawdź jak działa silnik Unreal Engine 3 w grze RoboBlitz
Krzysztof Bartnik, 14 grudnia 2005, 13:08
Jeżeli chcecie sprawdzić, jak w akcji sprawuje się silnik Unreal Engine 3 firmy Epic Games, to jest ku temu świetna okazja. Otóż w Sieci dostępne jest technologiczne demo gry RoboBlitz na konsolę Xbox 360, która korzysta ze wspomnianego engine'u.
Nowoczesna grafika (Unreal Engine 3) + zaawansowana fizyka (NovodeX) = RoboBlitz
Radosław Grabowski, 3 grudnia 2005, 11:44
Podłączeni do Internetu posiadacze konsol Xbox i Xbox 360 mogą za pośrednictwem serwisu Xbox Live Arcade pobierać z Sieci rozmaite gry, które są jednakże zazwyczaj niezbyt skomplikowanymi w formie i treści zręcznościówkami lub zabawami logicznymi. Zatem w tym gronie zdecydowanie wyróżni się pozycja pt. RoboBlitz, powstająca w oparciu o technologię Unreal Engine 3 i NovodeX.