Recenzje gry WildStar
WildStar free-to-play – czy darmowy model służy kosmicznej grze MMO?
gramy dalej2 października 2015
WildStar miał był pogromcą World of Warcraft. Pomimo tego, że produkcja nie była zła, nie zebrała odpowiedniego grona graczy – co wymusiło przejście na model free-to-play. Zajrzeliśmy więc na darmowego Nexusa!
Recenzja gry WildStar – MMO próbującego sięgnąć gwiazd
recenzja gry2 lipca 2014
Mimo że gry MMORPG od lat skazywane są na wymarcie, co roku rynek zalewają kolejne produkcje próbujące powtórzyć sukces World of Warcraft. Choć WildStar od Carbine Studios również celuje w podobny wyczyn, daleko mu do typowego przedstawiciela gatunku.
Zapowiedzi gry WildStar
Testujemy grę WildStar – czy tak wygląda pogromca World of Warcraft?
zapowiedź gry17 maja 2014
Choć zasłużonemu MMO od Blizzarda od dawna wieszczy się rychłą śmierć, to do dziś nikt nie jest w stanie mu poważnie zagrozić. Sprawdzamy czy WildStar, tworzony przez Carbine Studios, ma jakiekolwiek szanse w starciu z królem gatunku.
WildStar, nowe MMO od weteranów branży - gamescom 2011
zapowiedź gry5 września 2011
Czy na rynku jest miejsce na nowe MMO? WildStar to efekt kooperacji firmy NCSoft i studia złożonego z weteranów, więc chyba warto mu się przyjrzeć.
Przeczytaj również:
Recenzja gry Mario & Luigi: Brothership - czarująca przygoda i udane wskrzeszenie serii
recenzja gry4 listopada 2024
Po dziewięciu latach i bankructwie oryginalnych twórców, seria Mario & Luigi powraca z całkiem nową odsłoną. Brothership to godna kontynuacja serii, logicznie rozwijająca motywy poprzedniczek - lecz pokazuje także, że więcej to nie zawsze lepiej.
Recenzja gry Dragon Age: Straż Zasłony - w Veilguard są emocje, ale dziś to trochę za mało
recenzja gry28 października 2024
Dragon Age: The Veilguard robi wiele rzeczy, za które gracze pokochali gry BioWare – lecz zarazem przypomina, jak wiele w gatunku RPG da się wykonać znacznie lepiej.
Recenzja gry Starfield: Shattered Space - przeciętny dodatek, ale nie za taką cenę
recenzja gry9 października 2024
Kiedy dowiedziałem się, że Bethesda nie planuje przekazać kodów do Shattered Space przed premierą, zacząłem zadawać sobie pytania. Czy stan techniczny jest zły? A może historia jest zwyczajnie nudna? Moje obawy były uzasadnione, choć tylko częściowo.