Najciekawsze materiały do: Diablo: Hellfire
Diablo: Hellfire - Diablo: The Hell 2 v.1.2502
modrozmiar pliku: 411,7 MB
Diablo: The Hell 2 to modyfikacja do gry Diablo: Hellfire, której autorem jest Mordor_XP. Jeśli mod przypadnie ci do gustu to rozważ wsparcie jego twórcy za pomocą Patreona.
Zagrałem w dodatek do Diablo, którego Blizzard nienawidzi. I nie żałuję
wiadomość19 maja 2023
Aby skrócić oczekiwanie na Diablo 4, zagrałem w najbardziej kontrowersyjny dodatek w historii Diablo – Hellfire.
Można już pobierać Diablo The Hell 2, projekt powstawał ponad 16 lat
wiadomość17 października 2022
Wydano kompletną wersję modyfikacji The Hell 2 do pierwszego Diablo. Dojście do tego momentu zajęło autorom prawie 17 lat.
Diablo 1 DevilutionX w nowej wersji z polskim dubbingiem oraz wsparciem dla Androida
wiadomość8 listopada 2021
Ukazała się wersja 1.3.0 DevilutionX, czyli projektu unowocześniającego pierwsze Diablo i dodatek Hellfire. Aktualizacja wprowadza wsparcie dla polskiego dubbingu oraz obsługę systemu Android.
- Premiera moda The Hell 2 do Diablo: Hellfire 2019.07.30
- Diablo na GOG.com od teraz z darmowym dodatkiem Hellfire 2019.06.05
- Diablo: Original Sin – mod odtwarza Diablo w Divinity: Original Sin 2014.07.23
- Rozdajemy 100 kluczy do bety Diablo III – dzień 2 2012.02.28
- 15 rocznica serii Diablo. Problemy Diablo III w Korei Południowej 2012.01.05
- Co w Blizzardzie piszczy? - część 17 2010.07.08
- Tajemniczy obrazek z uniwersum Diablo 2010.04.01
Od turowego RPG do hack and slasha dla mas - krótka historia Diablo
artykuł15 maja 2014
15 maja 2014 roku mijają dwa lata od momentu premiery trzeciej odsłony cyklu Diablo. To dobra okazja, by przyjrzeć się początkom najszybciej sprzedającej się gry na PC w historii.
Do dwóch ostatnich postów zacytuję rothona:
"Kolejny posrany kolezka. Skad oni sie tak biora i biora?"
Zostawie to bez komentarza...
Więc po co się wpisałeś?
Dla JAJ :P
Hellfire nieco ubogi wiec dostal nizsza ocene niz podstawowa wersja ;) Za to mamy tutaj 2 nowe poziomy czyli w sumie 8 levelow w podziemiach :) Teraz przejde dodatek, az sie doczekac nie moge, ale najpierw podstawowe misje :D
Jesli ktos chce spolszczenie do Diablo i Diablo Hellfire niech sciagnie "Hellfire Mod 3.0" ze strony
http://www.diablo.phx.pl/przebudzenie/index.php?show=pliki
jest to patch dzieki ktoremu mozna smigac na xp, jest dodane kilka ciekawostek i bardzo dobrze wykonane spolszczenie napisow ^^
a jesli ktos chce questy to moze sobie zobaczyc na
http://www.diablo.phx.pl/?s=D1/d1_questy
Hellfire jest tak prosty ze niepotrzebne sa solucje ^^
dzięki dodatkowi hellfire postać w mieście szybciej sie porusza to był też duży plus
Czy jeśli będe grał w Diablo bez Hellfire to dużo strace (Głównie pod względem fabuły)???
nie, poza kilkoma questami, dobrymi z resztą i kilkoma nowymi postaciami to ta sama gra, tyle ze bez multi.
natomiast, jezeli myslisz powaznie o świecie diablo, to grzechem jest zignorowac ten swietny dodatek.
No też tak myślę tyle, że po prostu trudno jest znaleźć ten dodatek
Super zaletą Hellfire są poziomy trudności, w podstawce tylko na normalnym można grać.
Vismerhill-przejdziesz grę na normie to jeszcze raz mozesz przejsć na takich poziomach jak ,,koszmar" i ,,piekło"
Z wikipedii:
"Hellfire jest dodatkiem fabularnie w ogóle nie związanym z grą główną"
Więc raczej pod względem fabuły "gry głownej" nic nie strace??
Bo nie wiem czy sobie kupić.
Prince_michal - Mówię o Singlu, nie o Multi. W czasach gdy wyszło diablo, czy nawet hellfire, to stałe łącze nie było jeszcze tak rozpowrzechnione, więc zostawała jedynie gra na singlu, a jeśli dobrze pamiętam, to w podstawce można grać od nowa tą samą postacią tyle razy ile się chce, ale za każdym razem jedynie na normalnym poziomie trudności, więc zupełnie nie było sensu grać po kilka razy, dopiero hellfire wprowadził poziomy trudności w singlu.
Edit:
predatorszarakgrey - raczej nie, chociaż Hellfire jest na prawdę fajnym urozmaiceniem, właściwie same plusy, szczerze nie wyobrażam sobie teraz grać w samą podstawkę na singlu:)
Fajna gierka szczerze mowiac to dobrze ze dodali poziomy trudnosci
no w hellfire masz 2 dodatkowe mapy (tunele) ktore maja po 4 poziomy, wykonujesz je w trakcie przechodzenia misji z normalnego diablo, jesli jest fanem diablo to polecam a fabularnie malo stracisz.
A jak mało to zawsze można wpisać w wyszukiwarce "awake" i zagrać w tego nieoficjalnego moda.
Średnio udany dodatek do rewelacyjnego Diabełka i widać że robiła go inna firma, większość contentu to nie zaimplementowane rzeczy z oryginalnego D 1 no i brak BN jednak bolał
Dość udany dodatek, biorąc pod uwagę że za jego stworzenie zabrał się inny developer. Dość dobrze wykorzystał niewykorzystane pomysły Blizzarda, dodając nieco od siebie. Chyba największe zastrzeżenie można mieć do samego gniazda, bo według mnie to jest najsłabsza część tego dodatku. Potem jest coraz lepiej, najlepiej jest grać z tym dodatkiem w podstawkę i przy okazji zabrać się za Hellfire.
Blizz już wtedy dłubał przy Diablo 2, dlatego pewnie nie mieli czasu przysiąść przy Hellfire. Według mnie Synergistic odwalili kawał dobrej roboty.
Ogólnie pierwsze diablo miło wspominam wraz z dodatkiem, wiadomo że to nie D2, ale tutaj mamy jeszcze starego dobrego blizzarda.
https://www.youtube.com/watch?v=J5dPsIwLS1I
Dodatek jest ponownie w sprzedaży, na GOGu, w pakiecie z podstawką.
Właśnie przechodzę Barbarzyńcą :)
Swietny dodatek do genialnego Diablo 1,nie jest moze az tak dobry jak podstawka ale ma swoj własny klimat i dodaje sporo nowej zawartosci.Mnich to nowa postac zawarta w tym dodatku.By grac barbarzyncą w wersji z GOGa trzeba edytowac plik txt w katalogu gry i go odblokowac lub zainstalowac mod DevolutionX i w opcjach gry ustawic sobie barbarzynce jako postac do wyboru gdyz jest on ukryty w orginalnych plikach gry.Co do samej nowej lokacji Gniazdo lub Nest to mi ona tez przypadla do gustu i ma swoj specyficzny obrzydliwy klimat wraz z ciekawymi potworami wzorowanymi na robalach.
Po wydaniu Diablo, gracze oczekiwali dodatku. Blizzard jednak nie kwapił się z tym zadaniem, koncentrując się na innych projektach. Pracę na dodatkiem do Diablo rozpoczęła więc Sierra, firma odpowiedzialna za takie hity, jak np. Gabriel Knight czy Betrayal at Krondor. W 1997 roku Hellfire ujrzał światło dzienne.
Oczywiście fabuła nie uległa żadnym istotnym zmianom. Naszym głównym wrogiem wciąż jest Diablo, ale zabić musimy też innego Demona: Na - Krula. W tym celu musimy udać się do dwóch nowych lokacji: Gniazda oraz Krypty. I tu niestety pojawił się pierwszy i na szczęście jedyny "zgrzyt". Od razu po wejściu do Gniazda widać, że zupełnie inni ludzie robili ten dodatek. Grafika jest znacznie brzydsza w tych lokacjach. W dodatku samo Gniazdo podzieliło graczy. Wygląda bowiem niczym kolonia obcych z cyklu filmów Alien. A i same potwory je zamieszkujące przypominają kosmitów rodem z filmów science fiction i nie ukrywają swoich zamiarów wobec Ziemian, które bynajmniej przyjazne nie są. Trzeba jednak przyznać, że lokacja pomimo słabej grafiki ma swój klimat, który jednak nie każdemu musi przypaść do gustu. Po przejściu Gniazda mamy dostęp do nowej lokacji: Krypty. Ta jest znacznie bardziej zbliżona klimatem do tego, co oferuje nam oryginalne Diablo, czyli ponury gotycki nastrój. Walki też toczymy z potworami rodem z fantasy, a nie sci-fi. Tutaj też przyjdzie nam się zmierzyć z Na-Krulem, którego celem jest uzbieranie mocy i pokonanie samego Diablo. Trzeba mu w tym przeszkodzić!
Poza dwoma lokacjami dostajemy oczywiście nowe przedmioty, a także nowe zaklęcia (np. Apokalipsa, której używa sam Diablo, atakująca wszystkie potwory wokół, nie zważając na ich odporności, czy Mana Shield, regenerująca manę). Nie są to jednak rzeczy aż tak istotne, by zajmować się nimi dłużej, najważniejsze jest to, że Hellfire daje nam trzy nowe postacie! Pierwszą z nich jest Mnich. Bardzo dziwna postać, niezwykle ciężka w prowadzeniu, wielu graczy jej nie lubi. Mnich bowiem zdecydowanie lepiej radzi sobie w szmacie i walcząc gołymi pięściami, niż z dużym mieczem i w zbroi płytowej. Taka jest jednak jego natura. Myślę że to dosyć dobre skrzyżowanie Wojownika i Maga. Mnisi łatwiej odnajdują ukryte przedmioty - to ich umiejętność specjalna. Druga postać (ukryta przez twórców gry, na końcu recenzji podaję info jak ją odsłonić) to Bard. Wygląda jak Łuczniczka, ale walczy zupełnie inaczej. Jej specjalizacją jest bowiem walka dwiema brońmi! Mimo że jest przez to narażona ciosy, zadaje niesamowite obrażenia dzierżąc dwie bronie. Potrafi także identyfikować magiczne przedmioty. Trzecia postać, również ukryta, to barbarzyńca. Wygląda jak Wojownik, ale jest od niego zdecydowanie silniejszy i wytrzymalszy, w dodatku owe statystyki może podnieść wpadając w szał. Wadą barbarzyńcy jest to, że punkty Energii tej postacii wynoszą 0. ZERO! Można je podnieść tylko za pomocą przedmiotów! Nadrabia to jednak tym, że otrzymuje 1% odporności na poziom.
Warto też dodać, że grać możemy na trzech poziomach trudności: Normal, Nightmare i Hell. I to już od samego początku! Oczywiście różnią się stopniem siły i wytrzymałości potworów, a także jakością przedmiotów, tak jak w drugim Diablo.
Hellfire to świetny dodatek do Diablo, bez którego nie wyobrażam sobie grania w tę grę. Każdy fan Diablo musi mieć go w kolekcji.
Plusy:
+ nowe zaklęcia, potwory i przedmioty
+ trzy nowe klasy postaci
+ dwie nowe lokacje
+ dodatkowe zadania
Minusy:
- grafika w nowych lokacjach
Obiecana porada:
Otwórz w folderze z grą plik command.txt. i wpisz w nim:
cowquest - nowe, ukryte zadanie;
theoquest - jw.;
multitest - można grać w sieci;
barbariantest - można grać barbarzyńcą;
bardtest - można grać bardem.
Linia musi wyglądać tak:
cowquest;theoquest;bardtest;barbariantest
Cześć. Mam problem z "pełnym ekranem". Gra działa ,tylko odpala się nie na pełnym ekranie tylko mam obcięte pasy po bokach ekranu. W config mam wpisaną rozdziałkę na 1920x1080. Może ktoś pomóc ?