Najciekawsze materiały do: Need for Speed 4: Road Challenge
Need for Speed: Retrospektywa
wiadomość12 listopada 2011
Z okazji premiery nowej odsłony serii Need for Speed zapraszam na krótką, osobistą przejażdkę po niemal wszystkich poprzednich częściach gier z NFS na okładce.
Need for Speed: Hot Pursuit RACE zadebiutuje na E3
wiadomość13 czerwca 2010
Od rozpoczęcia tegorocznego E3 dzieli już nas bardzo niewiele czasu. Sale targowe są przyszykowane i czekają na pierwszych gości. Pojawiają się też pierwsze zdjęcia i filmiki pustych na razie stoisk. Dzięki nim dowiedzieliśmy czegoś, co powinno ucieszyć fanów cyklu Need for Speed.
- Historia serii Need For Speed - część IV 2008.11.20
- Historia serii Need For Speed - część III 2008.11.19
- Historia serii Need For Speed - część II 2008.11.18
- Historia serii Need For Speed - część I 2008.11.17
- Seria Need For Speed – łezka w oku... 2003.12.02
Taka mała prośba do osób, które zamierzają do mnie napisać w sprawie uruchomienia NFS4 na systemach nowszych niż WIN2000, proszę swoje prośby o udzielenie pomocy kierować na maila: [email protected], a nie na GG;P
Przeszedlem tryb kariery, wszystko tam odblokowalem. Obecnie zostal mi do odblokowania jeden radiowoz w trybie Hot Pursuit, czyli koniec gry jest juz blisko, niestety mam pewien problem.
Problem polega na tym, ze przeszedlem na wszystkich poziomach tryby Knockout i Tournament. Knockout odblokowuje trasy Raceway, natomiast Tournament bonusowe auta takie jak Bonus Chevrolet Camaro, Bonus Porsche 911 oraz La Nina. Niestety La Nina nie chce mi sie w zaden sposob odblokowac, mimo ze po ukonczeniu najtrudniejszego poziomu Tournament pisalo mi, ze odblokowalem bonusowe auto.
Pomyslalem sobie, ze cos sie stalo, bo wczesniej mialem problem z odblokowaniem trasy Raceway w trybie Knockout, ale po ponownym ukonczeniu ostatniego wyscigu udalo sie. Natomiast w tym trybie Tournament probowalem drugi raz ukonczyc, pisalo ze odblokowalo mi auto, a mimo to nadal nie mam go odblokowanego.
Z tego co dobrze pamiętam policyjną la nine można odblokować w następujący sposób. Mianowice w trybie hot pursuit mamy 3 różny tryby gry. W każdym z nich grając na danej trasie jako uciekinier lub jako policja dostajemy odznaczenie za wygrany wyścig daną stroną. Kompletując te odznaczenia na wszystkich trasach(chyba tylko zwykłych bez bonusowych z NFS3) oraz w poszczególnych trybach zyskujemy bonusowe radiowozy. Za każdy tryb skompletowany mamy jeden radiowóz odblokowany. Nie pamiętam jaki radiowóz był przyporządkowany do poszczególnego trybu ale mamy w NFS4 trzy bonusowe radiowozy- camaro, diablo i właśnie la nine. Zwykłe auta oraz tory można odblokować na dwa sposoby- przechodząc karierę, lub jak napisano powyżej przechodząc turnieje lub knockouty na różnych poziomach. Mam nadzieję, że pomogłem komuś kto miał podobny problem.
Drugie miejsce w moim prywatnym rankingu NFS (tuż za pierwszym Hot Pursuit) :) byłoby pierwsze, gdyby nie brak rockowej muzyki :)
Szkoda, że gra działa tylko na Windows '93 i '98, a ja mam 7. Chętnie bym zagrał.
Ta gra dziala na XP i Windows 7 :). Tylko trzeba ściągnąć patche by ta gra poszła na XP i 7 :). Na Viscie (Vista) sprawuje się marnie...
Ja tam wolę Hot Pursuit
Eh... pamiętam te czasy, jak w to grałem godzinami - dniami i nocami...
Tryb kariery był mega trudny.
Pamiętam, że nie było możliwości anulowania wyścigu bez utraty pozycji.
Więc jak przy mecie miałem słabą pozycję, to waliłem restart komputera :-) To były piękne czasy gier.
Nie był taki trudny, ale fakt, końcówka dawała w kość. Zamiast restartu kompa, trzeba było po każdym wyścigu wyłączać grę i kopiować save i w razie wpadki wklejać go do folderu z grą. To samo robiłem przy Porsche Unleashed.
Need for Speed przy którym spędziłem najwięcej czasu, jeszcze na konsoli PSX. Do dzisiaj dobrze kojarzę trasy i samochody. Niepodważalny klasyk.
Witam,
Jakby ktoś chciał powrócić do przeszłości, tu tutaj macie linka:
http://www.youtube.com/watch?v=ULk7X6Alc14
jak zainstalować Need For Speed High Stakes na Windows 7 64-bit.
Sprawdziłem, wszystko działa. Grałem wczoraj dobre 3 godzinki.
Pamiętam że straciłem dużo nerwów przy tej grze ale pograłbym jeszcze w nią
Nie polecam jak na 1999r.powinni trochę i tu trochę postarać się na sterowaniem gra gniot!;\p
Chyba jeszcze nie grałeś w gniota 7/10
Jak dla mnie z jednych najlepszych samochodówek to HOT PURSUIT 3 NA PSX-A
Ten NFS jest super !
Szkoda że zrezygnowano z wydawania kolejnych części NFS po NFS Porsche, powstają tylko jakieś gnioty dla totalnych dzieciaków bez klimatu prawdziwego NFSa ;(
Jeden z najlepszych klasyków gier wyścigowych, jeżeli się komuś znudziło jeżdżenie bo tych samych trasach, tutaj są nowe, miedzy innymi takie jak Nowy York, Los Angeles, Miami, San Francisco oraz Las Vegas:
[link]
Mój najlepszy NFS w historii :)! Przypomina mi się dzieciństwo i to bardzo.
Dla mnie osobiście nie jest taki legendarny jak 3 część ale też bardzo dobrze wspominam. W głównej mierze zabawę w modowanie gry nowymi wózkami
Gra świetna, jedna z pierwszych jakie miałem. Do dzisiaj mam, oczywiście to nie była oryginalna gra, ale kilka lat później kupiłem oryginalną używkę.
Gra ma niedopracowany model jazdy taki trochę sztuczny 100% arcade trudno wyczuć go samochód nerwowo skręca brakuje tu płynności i realizmu, to nie to co w nfs porsche 2000... czy nawet późniejszy hot pursuit 2 gdyby nie ten model jazdy to byłoby nieźle a tak to średnia odsłona nfs.
Jedna z najlepszych części klasycznych NFS. Podobna do trójki do tego stopnia, że ma auta z trójki i tory. Ten sam silnik zresztą też. Pierwszy raz w historii dodano tryb kariery i tuning wizualny - ale niestety tylko głównie w postaci pasków na karoserii i malowań. Gra nie jest trudna ale ostatni wyścig jest dość trudny. Freda się odpalić na nowych systemach. Sam w tym roku odpaliłem grę na Windows 10 - niestety trzeba się trochę pomęczyć z patchami itp.
To mój pierwszy kontakt z tą częścią po ukończeniu już prawie wszystkich innych. Gra jest mega jak na 1999, ale ze względu na to jak dała mi popalić i ile k*rew poszło przy niej plasował bym ją chyba gorzej od NFS HP2 jeśli chodzi o części przed U1.
NFS 4 jest rozwinięciem NFS 3 - mamy to samo menu, tryb arcade (trochę rozwinięty) plus pierwszy raz tryb kariery. Model jazdy jest łatwiejszy niż w NFS 3, bardziej arcade'owy. Mamy też więcej klas samochodów.
NFS 4 odziedziczył też trasy z NFS 3 i tu w sumie na minus, bo raczej są one za ciasne dla super samochodów. Tryb kariery jest stanowczo za długi, grę męczyłem prawie najdłużej z wszystkich NFS-ów. Wszystkie trasy są przer*chane na milion sposobów - inne warunki pogodowe, mirroring, odwrócenie, ale dalej jest to samo po 2, 4, 8 okrążeń. Dlatego unudziła mnie gra tak w połowie szczególnie że grałem w nią bezpośrednio po NFS 3.
Warto wstąpić o damage'u który występuje rzadko w NFS - nie lubię gier z damage'm, psuje mi to rozrywkę, ale w NFS 4 było to jeszcze znośne szczególnie że totalnie rozwalone auto prowadziło się czasem lepiej niż naprawione. Gorzej z kosztem napraw, szczególnie w klasie AAA - w zasadzie na to wydawałem nagrody.
W grze po raz pierwszy pojawia się tuning. W zasadzie aż do ostatniego tournamentu jeśli mamy naprawione auto na 3 poziomie tuningu lub auto klasy AAA to wyścigi wygrywamy w cuglach.
Unudziło mnie robienie save'a po każdym wyścigu - 'Restart Race' brak.
Kontrola trakcji w supersamochodach nie istnieje - auto potrafi nie wystartować bo się ślizga, po respawnie nie podjedzie pod górę. Na niektórych trasach zimowych nie ma kontroli nad autem jakby zdevelopowali tam gołoledź.