Najciekawsze materiały do: Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - FOV Fix v.1112023
modrozmiar pliku: 13,5 MB
FOV Fix to modyfikacja do gry Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown, której autorem jest Automaniak.
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown
demo gryrozmiar pliku: 519,9 MB
Kolejna odsłona słynnej (ponad 7,5 miliona sprzedanych egzemplarzy) serii taktycznych gier akcji promowanych nazwiskiem znanego pisarza Toma Clancy’ego. Tym razem za jej powstanie odpowiadają specjaliści z dwóch studiów developerskich, tj. Red Storm...
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - poradnik do gry
poradnik do gry6 marca 2006
Poradnik do gry Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown zawiera dokładny opis przejścia kampanii singleplayer, w głównej mierze nakierowany na sprawne pokonywanie kolejnych segmentów misji, a także rady dotyczące doboru broni i wyposażenia.
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry
recenzja gry1 marca 2006
Światowa premiera 6 września 2005. „Lockdown” jest nieporównywalnie prostszy od swoich poprzedników i to niestety wyraźnie widać. Dostaliśmy jednak w miarę przyzwoity produkt, przy którym można spędzić kilkanaście godzin wolnego czasu, szczególnie w dopracowanym trybie multiplayer.
recenzja gry
Recenzja gry Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - Tęcza 6 uziemiona 2005.09.29
Kolejne plotki o nowej odsłonie Rainbow Six
wiadomość5 maja 2011
Wygląda na to, że mamy kolejne przecieki na temat tego, że firma Ubisoft pracuje nad następną odsłoną serii Rainbow Six. Tym razem przesłanką mającą zwiastować nadejście nowej gry jest CV pewnego dewelopera.
Ubisoft dołącza do Steama
wiadomość2 kwietnia 2008
Firmy Ubisoft i Valve poinformowały, że w ciągu kilku najbliższych miesięcy usługa Steam poszerzy się o znaczną ilość tytułów, których wydawcą jest francuski koncern.
Kolejne informacje o Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas
wiadomość12 marca 2006
Przed kilkoma dniami mieliśmy przyjemność zaprezentowania pierwszych obrazków z najnowszej odsłony serii Tom Clancy's Rainbow Six, o podtytule Vegas. Dzisiaj natomiast wyszperaliśmy w sieci kilka kolejnych szczegółów dotyczących tej gry.
- Plotki o nowych grach z serii Rainbow Six oraz Ghost Recon 2009.01.08
- Pierwsze obrazki z Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2006.03.08
- Gra Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas oficjalnie zapowiedziana 2006.03.07
- Rainbow Six: Vegas kolejną grą z serii Rainbow Six 2006.03.05
- Nowe Rainbow Six na 360-tkę szóstego marca? 2006.02.23
- Poradnik: Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown 2006.02.22
- Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown w "złocie" 2006.02.14
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - v.1.01 US/UK
patchrozmiar pliku: 56 MB
wersja: v.1.01 US/UK Poprawka systemowa do angielskojęzycznych edycji gry Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown. Poniżej oryginalny opis aktualizacji:
Najlepsze i najgorsze gry Toma Clancy'ego
artykuł28 czerwca 2012
Z okazji premiery pecetowego Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier wspominamy najlepsze, najgorsze i najbardziej niedocenione gry sygnowane nazwiskiem tego pisarza.
Widać, że gra jest z konsoli. Brak mi tu planowania, które było fajne. Po drugie odprawy, która była bardzo dobrze zrobiona. Brak tu realistycznych(jak w poprzedniej wersji RavenShield) odgłosów, obrażeń jakie mogliśmy otrzymać i zadać. Jedyne co mnie tu pociesza to ciekawy wybór broni i dodatków do niej. Nie polecam wydawać kasy na to.
no mozna powiedziec tak
ze ta gra jest dobra dla tych ludzi którzy jeszcze nigdy nie grali w R6 a lockdown jest ich pierwszą R6-stką
ale dla prawdziwych fanów serii którzy mają wszystkie dostępne R6 i rozpoczeli swą przygode z tą superową grą od początku to lockdown nie jest juz tak błyskotliwy :/
Dobra dziś właśnie przeszedłem całą nawet nie zła ale na tytuł rainbow six chyba nie zasługuje
Pujdzie na proc. 1.6, 1gb ram, 128 karta graficzna geforce 5200?
a jak pujdzie to na jakich detalach zeby sie nie scinalo
to ma byc Rainbow Six??? to jest jakiś szit aj chce sequela zwykłych r6 :(
siemano!
Mam tą grę i mam pewien problem, nie słyszę odgłosu strzałów karabinów i pistoletów.
da się to jakoś ustawić?? Do d**y sie gra bez odgłosów strzałów!
Na youtube jest gameplay z tej gry i tam słychać strzały z karabinów
da się to jakoś ustawić??
Zobacz w opcjach dźwięków. Co do gry. Pierwsze trzy poziomy to jest rozrywka na ok. 2 godziny. Drugą misję można spokojnie przejść w 30 minut, pierwszą i trzecią. Ogólnie ta część nie ma klimatu takiego jak Roque Spear miał. Tą grę ratuje chyba grafa, bo jak dla mnie - ta gra jest za łatwa!
jak by ktoś grał przesz ubi.com w multiplayer niech pisze mój login w r6 krzaczek98.
a co to gry to jest spoko 8/10
jak na razie to mi przypadł do gustu Raven Shield i VEGAS 1,2
nie grałem ale po waszych opiniach wydaje się ze gra jest słaba
Powtórzę co napisałem powyżej: Nie jest zła ale jeśli ktoś lubi porządnie rozplanować akcję to zdecydowanie polecam R6: Raven Shield git gra !
Siąść i płakać. Zupełnie nie rozumiem, jakim cudem ta gra ma ocenę graczy bliską 8,0 (no dobra, ma 7,8, ale to i tak wstyd).
AI kuleje, taktyki za grosz, liniowość na każdym kroku. Do tego poziom trudności dla podstawówkowiczów. Boli, serio boli. No, do tego reklamy wszelakiego sprzętu występującego w grze. Możemy popatrzeć jak za...ste są buty Oakleya albo kamizelki Eagla, w końcu występują w grze. Swoją drogą, mam wrażenie, że 90% budżetu wydanego na grę pochodzi właśnie z tych reklam (w końcu to olbrzymie firmy, a zespół producencki był naprawdę mały).
Gdyby gra nazywała się po prostu Lockdown, dałbym jej 7, może nawet w porywie szczodrości 7,5. Ale, popatrzcie, jest R6. Więc? Dałem sześć, a i tak jestem łaskawy.
PS, umieszczenie w TAKIEJ GRZE reklam Advanced Warfightera podchodzi już pod świętokradztwo.
Lockdown to pierwsza gra z serii R6 w którą przyszło mi zagrać. Więc moja ocena jest pod kątem tylko tej produkcji, nie porównuję z poprzedniczkami. Zaczynając zabawę miałem nadzieję na rozgrywkę w stylu SWAT 4. No i jeśli Lockdown przypomina wspomnianą grę to naprawdę minimalnie.
Tego R6 można w zasadzie wpasować do normalnego FPSa, z MINIMALNYMI elementami taktycznymi i kierowaniem drużyną. Bo w praktyce to nasi kompani są raczej nieprzydatni, a taktyka sprowadza się do umiejętnego chowania się za przeszkodami.
Opcja szturmowania pomieszczeń typu "flash&clear" jest w zasadzie utrudnieniem, zamiast ułatwieniem. Nasi mądrzy towarzysze potrafią sobie rzucić flashbanga pod nogi... co się dzieję gdy wybiorę "frag&clear" chyba nie muszę tłumaczyć. Niejednokrotnie też zabijają przypadkiem cywili, czy też wychodzą beztrosko na środek okupowanego przez wroga pomieszczenia.
Dlatego też zdecydowanie łatwiej przejść grę wlokąc kompanów tylko za sobą.
Grafika jest bardzo ładna i szczegółowa, da się zdewastować całkiem sporo elementów otoczenia, strzelanie przez szyby jest przyjemne dla oka. Jednak, już ktoś wspomniał, reklamy na ścianach to marny pomysł, odbierający klimat.
Radość sprawia samo strzelanie, ale ilość przeciwników na mapach chyba też trochę przesadzona, pierwsze słyszę, żeby jednostka specjalna była wysyłana do banku który okupuje ~100 terrorystów, a średnio tylu przeciwników przewija się przez mapy. To już jest kompania terrorystów, a nie kilku zapaleńców.
Fabuła również w zasadzie nie istnieje, bo to co jest opowiedziane podczas odpraw nie można nazwać fabułą.
Gra zbyt długa nie jest, niecałe 10 godzin, 16 misji to przeciętny wynik, ale tak to już jest ze strzelankami.
Ogółem mimo tylu wad gra się całkiem przyjemnie, ale hit to to nie jest... a jak się weźmie pod uwagę, iż fani do bólu taktycznego, piekielnie złożonego R6 dostali zwykłą strzelankę z elementami taktyki to można nawet uznać tę grę za gniota.
Ja jednak starego R6 nie znam, więc oceniam na 7/10.
Hej wszystkim ! mam do sprzedania tą grę z napisami i dialogami [PL] !!
Cena: 10-30zł
Dobrze, że w Saturnie gra kosztowała 14 złotych...Co do gry....słaba i nudna. Vegas 100 razy lepszy i mnie nie nudził(Dopiero jak się w Vegas znaleźliśmy, wcześniej czasem nudna))
Ja również widziałem grę za 14 zł tyle ,że w MM.Nawet wahałem się czy przypadkiem nie kupić.
Ta gra jest tragiczna!!! Jak idę z drużyną to wychodzą mi przed lufę... Kilku swoich już zastrzeliłem... Jak ich zostawiam za sobą to co jakiś czas SAMI sobie do mnie idą. Na szczęście komendami można ich zatrzymać ale to jest bardzo denerwujące. Przecież im mówię że mają tam zostać :P Poza tym jak mają mnie osłaniać to rzadko kiedy strzelają. Nawet jak mają przeciwnika przed sobą. Co się z tym wiąże bardzo często dostają. Moim zdaniem strzelba w tej grze jest tragiczna. Brakuje też wyboru amunicji. W raven shield to miało duży wpływ na użycie strzelby wg mnie. W grze jest chyba tylko jedna droga na przejście całej gry. Czy to ma być gra o jednostkach specjalnych? Zupełnie żadnego planowania...
Żeby nie być gołosłownym to sporo grałem w raven shielda w singlu jak i w multi.
Jedyny plus w tej grze to MP7. Po prostu je kocham :D Ale w grze nie jest rewelacyjne.
Niedawno ukończyłem lockdown, jakie wrażenia? Przede wszystkim gra jest niesamowicie monotonna - idziemy chwilę zabijamy kilka przeciwników, idziemy dalej, zabijamy i dochodzimy do końca. Może i grafika jest ładna, ale odniosłem wrażenia, że ciągle idę tym samym korytarzem przez całą misję. Następne zastrzeżenie, to towarzysze - niemiłosiernie głupi, wchodzą pod ogień, sami często nie wykazują własnej inicjatywy. Misje są proste i pod względem rozgrywki i fabularnie.Boli liniowość i schematyczność. Plus za to, że można wybrać ekwipunek, gra ponadto jest dość tanio - zapłaciłem tylko 5zł. Końcowa ocena? 5 - Nie załuję wydanych pieniędzy w końcu, to tylko kilka złotych, ale żałuję straty czasu na tą gre - dla mnie nie warto jej kupować ani nawet ściągać.
Rainbow Six: Lockdown BĘDZIE W CD ACTION!!!
---RECENZJA DLA PLATFORMY PlayStation 2---
Kolejna część serii Rainbow Six, która nie do końca jest prawdziwym rainbowem.
Zalety:
+ grafika (gra prezentuje się bardzo dobrze, postacie są dopracowane, pomieszczenia wyglądają realistycznie z masą szczegółów)
+ wizjer (gogle, w które jesteśmy wyposażeni to świetny gadżet nadający grze unikatowego charakteru. Nie dość, że urządzenie ma wbudowany noktowizor, rozpoznawanie przeciwników oraz kamerę termowizyjną. Mało tego, dodatkowo wraz z ubytkiem zdrowia powstają pęknięcia na szybce, gdy pada deszcz, spływają krople wody, gdy jest zimno to zachodzą szronem itp. Genialny pomysł)
+ savegame (możliwość zapisu przysługuje nam w dowolnym momencie gry. Opcja bardzo się przydaje, aby w przypadku śmierci nie powtarzać etapu od nowa)
+ elementy taktyczne (pewne elementy planowania nadal są obecne w tej części. Dobieramy uzbrojenie drużyny oraz wydajemy proste polecenia podczas rozgrywki np. "go there, open the door, follow me")
Wady:
- 50% klasycznego Rainbowa (według mnie Lockdown, to odejście od podstawowych założeń serii Rainbow Six. Twórcy poszli w kierunku Call of Duty lub Black również z konsoli PS2. Potencjał taktyczny jest niewykorzystany. Misje są nie tyle długie, co strasznie obszerne. Bardzo dużo pomieszczeń, jeszcze więcej przeciwników i mało elementów skradania)
- terminator mode (grając na poziomie normal, jeżeli ktoś bardzo dobrze opanuje sterowanie, to jest w stanie przejść każdy etap biegnąć przed siebie i niszcząc wrogów, którzy praktycznie nie zadają nam większych obrażeń)
- znikające ciała (szkoda, że trupy po kilku sekundach znikają, ale biorąc pod uwagę, że w każdej misji mamy do pokonania ze 100 terrorystów w w PS2 procesor chyba by się zapalił jakby ciała nie znikały)
- błędy, bugi, glitche (w grze nie jest ich może bardzo dużo, ale jest ich wiele rodzajów. Członkowie naszej drużyny potrafią się momentami za chwilę zaciąć, tekstury podczas niektórych interakcji przenikają przez siebie ukazując niepokojące obrazy, niekiedy przeciwnicy rzucają niewidzialne granaty, lub chyba najczęstszy błąd, gdy giniemy od jednego strzału mając więcej niż połowę życia)
Podsumowując, w grę warto zagrać. Fani serii Rainbow Six też powinni być zadowoleni. Typowa strzelanka bez zbędnej fabuły, w sam raz na odstresowanie się po ciężkim dniu.
Lockdown to pierwsza gra z serii w którą zagrałem więc moja ocena jest pod kątem tylko tej produkcji, nie porównuję z poprzedniczkami. Moim zdaniem gra ma strasznie nie ciekawą fabułę i strasznie pozamykane mapy - nie ma szansy na explor. Jednakże gra mi się podoba. Jest to dla mnie taki odpoczynek od typowych strzelanek gdzie pojedynczy bohater ratuje cały świat. Mamy swoich towarzyszy lecz niestety ich inteligencja leży i kwiczy. Ciągle wchodzą pod celownik lub na środek pomieszczenia pełnego wrogów. Najlepszą taktyką jest trzymanie ich z daleka od siebie. Grafika jest bardzo ładna i szczegółowa, da się zdewastować całkiem sporo elementów otoczenia, strzelanie przez szyby jest przyjemne dla oka. Grze daję 7/10, ponieważ nie znam poprzednich R6.
grę ratuje od całkowitej klapy tylko to że można korzystać z zapisu podczas misji (typowa strzelanka, w poprzednich częściach czegoś takiego nie ma miejsca ale nie było to ich wadą)
- kompani wchodzą pod lufę oraz notorycznie przeszkadzają (przykład: masz wyłączyć wykrywacz metali, podchodzisz do komputera ale w między czasie koledzy przechodzą przez bramkę)
- strzelanie jest trochę dziwne, kule nie zawsze trafiają (jak również kule terrorystów i jak już ktoś wspomniał że biegnięcie do celu misji mijając tangosów wcale nie jest złym pomysłem, po prostu cele eliminowane są sukcesywnie przez kompanów)
- to nie jest "Rainbow Six" tylko zwykła strzelanka z jednym korytarzem (nie ma elementów planowana), daję jej 8,5/10 jako strzelanka ale dał bym 2/10 jakbym kupił po cenie z premiery (mam ją z CDA, współczuję tym którzy kupili grę i liczyły na zabawę podobną do tych z poprzednich części)
- grę zaczynamy z określoną ilością amunicji, jak się skończy to po ptokach (czasami do wykończenia jest około setka terrorystów), pistolet ma nieograniczoną amunicję ale jest słaby
- to czego nie lubię czyli misja na czas (uwolnienie kompana) oraz misja w której musimy od razu podjąć działania ponieważ NPC w starciu z tangosami nie mają szans, a jak zginą to zaczynamy misję od nowa
- zdarza się że po odbiciu zakładników idą przodem jak jest misja z ich odprowadzeniem do bezpiecznego miejsca (lezą pod lufę, na szczęście można ich zostawić ale bez obstawy)
- brak możliwości pokonania nawet 50 cm przeszkody, jak zagrasz zrozumiesz do jakich komicznych sytuacji to prowadzi w poniektórych misjach (brak możliwości skoku)
- jak zaczniecie 7 misję i odwiedzicie "Paryż" zobaczycie jak położyli lachę na tej grze, jak oczywiście dotrwacie (najcięższą przeszkodą jest to że gra was wku**i z powodu błędów i ją wywalicie, ja musiałem powtarzać misję ponieważ po dojściu do końca korytarza gra nie chciała zaliczyć zadania)
- kamer bezpieczeństwa nie da się zniszczyć strzałem, trzeba podejść i rozbroić osobiście WTF
- okej koniec pastwienia się, gra ogólnie słaba ale pograć można, daję 8,5/10 ponieważ miałem ją prawie za darmo (poprawia też humor - czasami można się z niej pośmiać w czasie gry)
ta gra to najwiekszy wstyd w historii ubisoftu
ilosc bledow jest tutaj az nieprawdopodobna, nie da sie w tego gniota grac, kuleje tutaj absolutnie wszystko
od sztucznej inteligencji kompanow, po glicze, po problemy z dzwiekiem, po nudna nieklimatyczna kampanie
omijac ten syf
ujdzie, strzela sie fajnie, bronie fajne, z punktu a do b, aby przejść
Pamiętam czekałem na ta grę z wypiekami na twarzy i niestety bardzo się nią rozczarowałem :(